Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Package delivered to Anna

Δέμα παραδόθηκε στην Άννα

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, Για να γιορτάσω τα γενέθλιά μου (20 Νοεμβρίου) σας έδωσα ως δώρο όχι δέκα αλλά είκοσι δύο πακέτα έκπληξη, γεμάτα με καλούδια και προσωποποιημένα δώραΚάθε πακέτο περιέχει χρήσιμα υλικά για τις δημιουργίες σας και χειροποίητο δώρο φτιαγμένο από εμένα. Δες εδώ και εδώ.

Dear friends, To celebrate my birthday (November 20th) I gave you as present, not ten but twenty two surprise packages, full of goodies and personalised giftsEach package contains useful supplies for your creations and a handmade present made by me. See here and here.


Δείτε εδώ το περιεχόμενο του πακέτου της νικήτριας για τα γενέθλιά μου, ANNA FLO,
μέσα από τις όμορφες φωτογραφίες της Άννας.

See here the package content of the winner of my birthday candy, ANNA FLO,
through the beautiful photos of Anna.



Χειροποίητα σκουλαρίκια για την Άννα
Handmade earrings for Anna


Οδηγίες / How to:

Πάρτε βάσεις για σκουλαρίκια και κολλήστε πέρλες.
Ή πάρτε βάσεις για σκουλαρίκια και προσθέστε κρεμαστά.
Τα σκουλαρίκια σας είναι έτοιμα!

Get earrings bases and glue pearls.
Or get earrings bases and add charms.
Your earrings are ready!


Tips:

Χρησιμοποίησα την κόλλα Ε-6000.
I used the glue E-6000.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ό,τι πέρλες ή χάντρες επιθυμείτε, ή όποιο κρεμαστό σας αρέσει.
You may use any pearls or beads you want or any charm you like.


I am linking my earrings up to:


Χειροποίητο πλεκτό πετσετάκι για την Άννα
Handmade crochet doily for Anna



Watch this video and make easily your own crochet doily:




I am linking my crochet doily up to:


Χειροποίητο υφαντό χαλάκι για την Άννα
Handmade weaving mat for Anna



Watch this video and make easily your own weaving mats or rugs
using yarns or fabric strips:




I am linking my weaving mat up to:


Χειροποίητο μαξιλάρι βατραχάκι για την Άννα
Handmade frog cushion for Anna



I am linking my cushion up to:


Χειροποίητη κάρτα για την Άννα
Handmade card for Anna


Used: Free google image, coloured pencils and butterfly flatback with rhinestone.


I am linking my card up to:




19 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα Μία μου! Σ'ευχαριστώ πολύ. Και μάλιστα ευχαριστώ διπλά που είναι όλα φτιαγμένα από τα χεράκια σου. Να σαι καλά, πάντα δημιουργική και δοτική όπως είσαι.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα χαρείς τα δωράκια σου, Άννα μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

      Διαγραφή
  2. Hola!!enhorabuena felicidades por tus premios Anna, Mia eres muy generosa!!

    Besitos!!😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια όλα.
    Ανυπομονώ να πάρω και το δικό μου .
    Ήρθε η ειδοποίηση σήμερα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφιές! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο!
    Πάντα τυχερή να είναι η Άννα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, δοτικό μου πλάσμα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως γράφει και η Αννα εδώ στα σχόλια σου
    το καλύτερο κ πιο σημαντικό που είναι χειροποίητα και αφιέρωσες χρόνο για να κάνεις όχι ένα 6 μόνο για μιαν
    και έχεις άλλες να κάμεις για άλλες 21 ακόμα
    καλή δύναμη και ανυπομονώ να δω και τις άλλες αναρτήσεις των νικήτριων σου τι καλούδια έφτιαξες
    ανάμεσα τους είμαι κι εγώ , άρα θα τα χαρώ και που κοντά :):)
    {όταν έρθει η ενημερωτική κόλλα ότι έχω να παραλάβω που το ταχυδρομείο}
    πολλα όμορφα όλα όσα έφτιαξες για την Αννα μας
    φιλούθκια Μία μου να σαι καλά να δημιουργείς πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. What beautiful and wonderful gifts, Mia!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Great project. Thanks for joining in at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Enhorabuena Mia!! Cuantos hermosos trabajos y regalos nos muestras

    Muchos besos amiga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. It is a lovely doily, you are multi talented..Thanks for sharing with us Crafty Cardmakers.
    Glenda DT xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Cute earrings! Thank You for joining us at Get Creative Challege

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. How talented you are Mia - love the way you have also shared the tutorials too, you are so generous.
    Blessings
    Maxine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντάξει τι να πούμε. Μία απολαμβάνουμε τις δημιουργίες σου κορίτσι μου. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. So Pretty!! Thanks for playing along with us at Love to Craft Challenge. Hugs Agnieszka chanya13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια δωράκια Μία! Υπέροχα!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Cute little card. Love the added butterfly. Thanks for joining us at QKR Stampede this week. DT Kathy [https://myasperations.blogspot.com]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Lovely project. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.