Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

A surprise gift from Aktida

Ένα δώρο έκπληξη από την Ακτίδα

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παρουσιάζω τα όμορφα δώρα που έλαβα από τη διαδικτυακή μου φίλη Ακτίδα. Είναι υπέροχα!

Dear friends, I present you the beautiful gifts I received from my blogging friend Aktida. They are gorgeous!




Ένα όμορφο ξύλινο στολίδι και μια κάρτα.
A beautiful painted wooden ornament and a card.



Λεπτομέρεια. Ζωγραφική σε κορμό. Η Ακτίδα είναι ταλαντούχα ζωγράφος.
Detail. Painting on a trunk. Aktida is a talented painter.


Aktida, thank you so much for the big surprise!




26 σχόλια:

  1. What a beautiful gift from Aktida such detail. I real treasure for you Mia and a wonderful given gift. Thank you for sharing.
    Hugs Tracey x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα δωράκια σου Μια μου! Καλοριζικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Que mérito poder pintar en algo tan pequeño. Es una artista!!!! Feliz semana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Absolutely gorgeous projects Mia, love colours and images, Kate x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Que hermoso regalo y personalizado, estas son las cosas que se hacen con todo amor, "lo hecho a mano"

    Besitos!😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα Μία μου ! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου. Η Αχτίδα μας πραγματικά είναι ταλαντούχος καλλιτέχνης. Να απολαμβάνουμε όλες αυτές τις όμορφες στιγμές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Una pintura original en esa madera Mía, es época de regalos y sorpresas.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Μία μου!
    Πολυ ομορφα τα δωράκια σου! Να τα χαρείς φίλη μου!
    Καλη εβδομαδα!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γειά το δωράκι σου Μαρία μου.
    Υπέροχο το στολίδι της Αχτίδας μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου εύχομαι να χαίρεσαι το δώρο σου και να έχεις υπέροχες γιορτές! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. What a beautiful, thoughtful gift!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπεροχο το δωρακι της αχτιδας μας Μαρία μου ειναι χρυσοχερα η φιλεναδα..να το χαρεις
    Και εγω σε ευχαριστω πολύ Santa Klaous μου..εδω θα δεις τις ευχαριστίες μου !!http://smaragdenia-roula.blogspot.com/
    Καλα να περνας παντα και να χαριζεις πολλα χαμογελα.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφο το δώρο σου Μία μου. Η Αχτίδα μας ξέρει να σκορπά αχτίδες χαμόγελου κάθε φορά
    Να σαι καλά και πάντα τέτοια
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. What a thoughtful gift from your blogging friend, Mia. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Qué regalos más bonitos. Alucino con la madera pintada!
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.