Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Gold drawer pull

Χρυσό πόμολο συρταριού

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παρουσιάζω το νέο μου χρυσό πόμολο, το οποίο άλλαξα με χρυσό σπρέυ. Σας αρέσει;

Dear friends, I present you my new gold drawer pull, which I altered with gold spray. Do you like it?




Οδηγίες / How to:

Απλά ψεκάστε με σπρέυ!
Just spray!


Tips:

Χρησιμοποιήστε όποιο χρώμα σπρέυ επιθυμείτε.
Use any spray color you like.

Αφήστε το να στεγνώσει καλά πριν το τοποθετήσετε στο συρτάρι.
Let it dry well before you place it on the drawer.


I am linking up to Tere's 3R+1 con arte: Reciclar en el armario



and Jen's Viernes Handmade



and Marcela's Finde Frugal 216



I am also linking up to:


34 σχόλια:

  1. Καλημερα Μια μου!
    Πράγματι...τέλεια μεταμόρφωση!!
    Έγινε ποιο chic!! Θαυματουργά αυτά τα σπρέι!
    Καλο Σ/Κ! Καλα να περασεις! Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω τα rose gold σπρέι εγώ, αλλά ομολογώ πως το έκανες τέλειο Μία μου.
    Είσαι χρυσοχέρα και σε χαίρομαι πολύ.
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εννοείται πως μας αρέσει Μία μου!
    Τέλειο έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ'αρέσει ναι...Μια ερώτηση μόνο. Δεν φεύγει με το πιάσιμο και τη χρήση; Περνάς λούστρο;
    Καλή σου μέρα με φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, δεν παθαίνει τίποτα. Απλά άφησέ το να στεγνώσει καλά πριν το τοποθετήσεις στο συρτάρι. Δεν πέρασα βερνίκι από πάνω γιατί μου άρεσε η αίσθηση. Εννοείται ότι, αν θες, μπορείς να το περάσεις και με βερνίκι (σε σπρέυ ή με πινέλο). Φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Ωραία ιδέα!
    Ειδικά για παλιά πόμολα!!

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα σπρέυ κάνοτν θαύματα!!! Με γεια σου!!
    Καλό τριήμερο! 💛💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. o resultado é perfeito.
    a ideia é maravilhosa.
    grande abraço.
    :o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. It's so beautiful, Mia!! So elegant!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωπα........! να ακόμα κάτι διαφορετικό. Και καλοδεχούμενο Μία μου. Μπράβο, ναι μου άρεσε.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με μια απλη κινηση πως αλλαζουν.τα παντα!!!Τελεια η επιλογη σου!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Good idea Mia, thanks for joining us at Inspiration Destination and we hope to see you again next time. Wendy DT xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Están super bonitos. Un reciclaje genial!
    Gracias por participar en el reto
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Great idea to re-purpose. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge this month.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Una idea genial, quedan muy, muy elegantes, me encantan.
    Un beso grande, amiga, y feliz semana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. great idea - upcycling. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. A super upcycling project and useful too!
    Glad you stopped by at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl DT member xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hi this awesome. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for the current challenge which is always Anything Goes. The sponsor is Sparkle ‘N’ Sprinkle. Hugs Jackie DT

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.