Δευτέρα 11 Απριλίου 2022

Fairy

Νεράιδα

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου, γραμμένο ειδικά για το Εικόνα και φράση 2 που διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία η Μαίρη. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my poem, written especially for the Image and phrase 2 that Mary organises with great success. What do you think?


Εμπνεύστηκα από τη φωτογραφία της Μαίρης

Inspired by Mary's photo


και τη φράση:
Το βιβλίο σε ταξιδεύει σε κόσμους υπαρκτούς και ανύπαρκτους, που ούτε καν φαντάστηκες

and the phrase:
The book travels you to real and unreal worlds, that you have not even imagined


Νεράιδα

Η μικροσκοπική νεράιδα με άγγιξε με το ραβδί της.
Με μεταμόρφωσε σε σταγονίτσα, κρεμόμουν από ένα φύλλο.
Όμως δεν έπεσα στο χώμα.
Η μαγική σκόνη με πήρε ψηλά, πάνω από τα σύννεφα, πέρα από τον ήλιο.
Στην πίσω πλευρά του φεγγαριού ήταν το σπίτι της νεράιδας.
Με ξενάγησε στους κήπους του, στα μονοπάτια που έμοιαζαν χρυσά στο ημίφως.
Δεν ήμουν πια σταγονίτσα. Τώρα είχα διάφανα φτερά και ρόδα στα χέρια.
Είχα απορροφηθεί στο παραμύθι όταν ο χτύπος του ρολογιού με επανέφερε στην πραγματικότητα.
Ήταν ώρα να πάω για ύπνο. Όχι στο σπίτι της νεράιδας αλλά στη δική μου κάμαρα.
Χαμογέλασα, μονολογώντας:
"Ποιός άραγε δεν έχει χαθεί μέσα σε σελίδες;
Το βιβλίο σε ταξιδεύει σε κόσμους υπαρκτούς και ανύπαρκτους, που ούτε καν φαντάστηκες".


Please use the translate button
to read my poem in your language.


Linking up to Mary's Image and phrase 2




15 σχόλια:

  1. Μία μου είναι υπέροχο! Πανέμορφη συμμετοχή, σ'ευχαριστώ πολύ! Με ταξίδεψες και μένα πρωί πρωί. Όμορφο ξεκίνημα μέρας και εβδομάδας! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωω τι γλυκό ταξίδι! Ένα παραμύθι που λατρεύω και νεράιδες που σε ταξιδεύουν τι ωραιότερο ξεκίνημα για τη Δευτέρα; Σ'ευχαριστώ Μία μου. Πολύ όμορφη συμμετοχή
    Καλή σου εβδομάδα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο ποίημα και με μια ιστορία πέρα για πέρα αληθινή. Υπάρχει κάποιος δεν χάθηκε στις σελίδες κάποιου βιβλίου; Που δεν έκανε κάποιο ταξίδι μαζί του, ως τα όρια της φαντασίας. Που ξαφνικά "ξύπνησε" και συνειδητοποίησε ότι βρέθηκε και πάλι στο σκληρό παρόν;
    Χάρηκα τη συμμετοχή σου!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Beautiful phrase, and very true, books are the refuge and escape for many of us.
    Kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. What extraordinarily beautiful words. As a book lover, I found myself in it. Hugs Gundi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kι έτσι ακριβώς είναι η απόδρασή μας στις σελίδες ενός βιβλίου, καθώς και η επαναφορά μας στον μη-μαγικό κόσμο των ρολογιών.
    Μπράβο Μία μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο το όνειρό σου καλή μας φίλη, όμορφο και το δικό μας ταξίδι στους κόσμους που περπάτησες και πέταξες ψηλά. Σ' αυτούς τους κόσμους, που μόνο το βιβλίο μπορεί να μάς ταξιδέψει αλλά και να μάς εμπνεύσει. Μπράβο κορίτσι μου. Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτή είναι η μαγεία του βιβλίου. Σε ταξιδεύει!
    Πολύ ωραίο Μία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο ποίημα Μia μου μας ταξίδεψες σε παραμυθένια μονοπάτια ονειρικά.
    Μπράβο Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια συμμετοχή, με αύρα παραμυθιού. Όντως τα βιβλία έχουν την τάση να σε απορροφούν και να σε ταξιδεύουν.
    Μπράβο σου Μία μου για την όμορφη συμμετοχή σου, που σίγουρα μας άφησε με ένα χαμόγελο.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικό, έτσι όμορφα μας δίνεις την εικόνα πως πρέπει να νοιώθουμε με ένα βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μας ταξίδεψε η νεραϊδούλα σου μέσα από τους όμορφους στίχους σου....Σ΄ευχαριστώ γιά το όμορφο ταξίδι . Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να πως σε ταξιδεύει μια σταγονίτσα που έγινε νεράΪδα σε μαγεμένα μονοπάτια ενός βιβλίου.
    Μπράβο Μία μου που με τον δικό σου τρόπου μας έκανες και εμάς κοινωνούς της σκέψης σου.
    Να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. Καλό σου απόγευμα φιλιαααα!!😘🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.