Παρασκευή 15 Απριλίου 2022

Betrayal

Προδοσία

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου σε ελεύθερο στίχο, γραμμένο ειδικά για το 28ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Αριστέα. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my free verse poem, written especially for the 28th Poetry Symposium that Aristea organised with great success. What do you think?



Used: Gecko Galz paper/image and free google frames


Challenges:
(inspired by Saving Private Ryan, 1998)
and


Προδοσία

Μια κραυγή διαπέρασε τη σιωπή.
Οι μπλε και κίτρινες κορδέλες πέρασαν θηλιά στο λαιμό.
Και το κόκκινο πουλί τσαλαπατάει τα όνειρά μου.
Κρατώ σφιχτά του Διογένη το φανάρι
και ψάχνω απεγνωσμένα να βρω ελπίδα.
Ειρήνη, δημοκρατία, Ενωμένη Ευρώπη,
σταθερά σύνορα, παγκοσμιοποίηση,
έννοιες καθημερινές, οικείες.
Όμως τώρα ηχούν τόσο μακρινές, τόσο ξένες.
«Να προστατέψουμε τα παιδιά», ουρλιάζει μια φωνή.
Μα άλλα προστάζει ο Κύκλωπας.
Τα χαρακώματα βαθιά,
να χάσκουν ορθάνοιχτα περιμένοντας νέα κορμιά και όπλα.
Τα ορφανά στοιχειώνουν τις νύχτες μου.
Θλίψη, ανείπωτο «γιατί», απέραντος πόνος.
Έχει μέρες να προβάλει ο ήλιος, να φανεί ένα χαμόγελο.
Πώς έσβησαν όλα μονομιάς;
Γκρεμίστηκε η ζωή μας, ακούτε;
Καταρρέει το σπίτι δίπλα μας.
Και το δικό μας οικοδόμημα έχει σαθρά θεμέλια.
Δύσκολα χρόνια, ζοφερός καιρός,
σκουριασμένος «νέος» αιώνας.
Μια χαραμάδα συμπόνιας πουθενά.
Άλλα γνώριζα. Άλλα μου δίδαξαν.
Με πρόδωσαν.


Please use the translate button
to read my poem in your language.


Ευχαριστώ την Ελευθερία Έρη που έδωσε βαθμό στο ποίημά μου.
Συγχαρητήρια στη Σταυρούλα Δεκούλου για την πρωτιά της στο Συμπόσιο.


Linking up to Aristea's 28ο Συμπόσιο Ποίησης




18 σχόλια:

  1. Μπράβο Μία. Αυτή τη φορά το Συμπόσιο είχε μια προς μια συμμετοχές 27 νομίζω και δεν ήξερες ποια να διαλέξεις. Συγχαρητήρια
    Καλή Μεγαλοβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hiciste bonito un relato de la triste realidad que vivimos.
    Mucho dolor... esperemos que llegue pronto la esperanza.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. This is so sad and moving Mia- a reflection on the tragic events happening in our world today. Hope you are well, wishing you a blessed Easter.
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Powerful poem and unique card design, Mia. Thanks for sharing at 613 Avenue Create's April Anything Goes with a Rain Twist Challenge.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μία μου πολύ χάρηκα που κατάφερες αυτή τη φορά να είσαι πάλι
    μαζί μας, με μια υπέροχη συμμετοχή!
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Card and poetry very particular, dear Mia. Your thoughts, emotions, pain are also my. Tragedies without end. They have betrayed us, yes, countless times, every day more. And they will continue without mercy or shame. No one is really interested in seeking peace. Few people wonder why all these horrible things happen. Compassion is replaced by appearance and chatter. These are truly sad years of great change, pain and lies.
    Globalization is a game of the powerful. Everyone else, everyone, are just helpless pawns.
    We can only lift up our light, hold on to hope and pray that Easter will bring the resurrection to the heart of the world.
    A big hug

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Such a powerful, poignant, and incredibly sad poem. The title says it all, too. Thanks for sharing this with us at AJJ, dear.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Powerful words Mia, and a stunning digi page
    Thank you for sharing you page with us at Word Art Wednesday
    Blessings
    Maxine WAW DT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για την καταγγελτική και γεμάτη αλήθειες συμμετοχή σου, Μία μου!
    Εκφράζεις τη φωνή όλων μας μ' αυτό που έγραψες.
    Είθε να φωτίσει γρήγορα αυτή η "χαραμάδα συμπόνιας"...
    Ευχές απ' την καρδιά μου για τις μέρες που έρχονται, καλή Ανάσταση και όμορφες στιγμές με την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα ποίημα που συνδύαζε καταγγελτικό λόγο και ανθρώπινα συναισθήματα. "Βαθμολογικά" μπορεί να μην "έτυχε" προσοχής που τού άξιζε Μία μου αλλά αυτό δεν αναιρεί το λόγο, τη δύναμή του, την αξία του.
    Είσαι μια σταθερή αξία ανθρώπου, που είναι πάντα κοντά μας, πάντα δίπλα σε κάθε τι όμορφο, κάθε τι που έχει ανάγκη.
    Το ζεστό μου μπράβο Μία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια πολύ όμορφη συμμετοχή Μία μου με δυνατά συναισθήματα και αλήθειες!!
    Η βαθμολογίες δεν έχουν να κάνουν, έχει να κάνει η σκέψη και το πως βλέπουμε τον πόλεμο και εσύ τον είδες μέσα από την δική σου ματιά φίλη μου. Αυτό είναι η ουσία!
    Τα συγχαρητήρια μου
    Να είσαι καλά να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα Καλή Ανάσταση παντού Μία μου φιλιαααα!!😘🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Gorgeous poem Mia, and also a gorgeous art piece. You are a very creative person. It's great to be able to express yourself, isn't it? Thanks for sharing at AJJ. And have a wonderful week ahead. (I would wish you a happy Easter but I am guessing you celebrate next weekend.) hugs-Erika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια υπέροχη συμμετοχή συμπλήρωσε το συμπόσιο μας. Μπράβο σου Μία.
    Να είμαστε καλά, να ανταμώνουμε πάντα στα δρώμενα μας :)
    Καλή ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Beautiful done. Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create. DT Vesna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. What a wonderful, moving and emotional poem. Very well done you xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Cute project. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.