Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

Strength

Δύναμη

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου, γραμμένο ειδικά για το Εικόνα και φράση που διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία η Μαίρη. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my poem, written especially for the Image and phrase that Mary organises with great success. What do you think?


Εμπνεύστηκα από τη φωτογραφία της Μαίρης

Inspired by Mary's photo


και τη φράση:
Δεν φοβάσαι να πηγαίνεις μόνη στο μονοπάτι του δάσους;

and the phrase:
Aren't you afraid to go alone on the forest path?


Δύναμη

Και ξάφνου χαμένη
στο απάτητο μονοπάτι της ψυχής.
Οι Ερινύες με περιτριγυρίζουν,
με έναν ατέρμονο χορό.
Κι εγώ απεγνωσμένα να ρωτώ:
Δεν φοβάσαι να πηγαίνεις μόνη στο μονοπάτι του δάσους;
Μα όποιος τόλμησε, νίκησε.
Δεν έχω άλλη επιλογή.
Προχωρώ μπροστά, εξερευνώ,
πέφτω, χτυπώ, πονώ,
ξανασηκώνομαι.
Και συνεχίζω σε έναν φαύλο κύκλο.
Το δάσος είναι η ίδια η ζωή μου.
Δεν θα φοβηθώ.
Υψώνω το ανάστημά μου,
ανασκουμπώνομαι.
Είμαι εδώ.
Δυνατή.


Please use the translate button
to read my poem in your language.


Linking up to Mary's Image and phrase




20 σχόλια:

  1. Bellissimo poema, Mia!! Mi ci ritrovo, specialmente in questo periodo! :)
    Un abbraccio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο Μία μου. Δυνατό και τη ''φωνάζει''σε κάθε στίχο τη δύναμη που πρέπει να έχουμε.
    ''πέφτω, χτυπώ, πονώ, ξανασηκώνομαι.''!!! Γιατί αυτή είναι η ζωή!
    Μπράβο Μία μου
    Πολύ όμορφη συμμετοχή
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία μου υπέροχο το ποίημα σου και ταίριαξε πανέμορφα με την εικόνα και τη φράση! Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου δημιούργησες ένα όμορφο ποίημα με περίτεχνο τρόπο. Φιλιά πολλά να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατάφερες με στίχους να δώσεις μία άλλη εκδοχή και εικόνα στην..εικόνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το ποίημα σου Μαρία μου.
    Τα μηνύματα του είναι πολύ δυνατά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρούσα, όπως πάντα, με το ποίημά σου. Αλλά και με τα σημαντικά σου μηνύματα μέσα από αυτό Μία μου. Πολύ όμορφο, ελπιδοφόρο με θετικές σκέψεις. Το χαίρομαι, το αγαπώ. Καλή βδομάδα καλή μας φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια διαφορετική διάσταση της φράσης και της εικόνας. Η δύναμη, η αποφασιστικότητα, η νίση επί του φόβου. Όμορφη συμμετοχή.
    Καλό βράδυ, Μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το μονοπάτι τις φωτογραφίας είναι σίγουρα τρομακτικό και σηκώνει πολλούς συμβολισμούς. Σας καμαρώνω που συνεχίζετε ακάθεκτα τα δρώμενα. Μπράβο Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hola Mía! Está lindo el poema, que tengas una bonita semana. Besos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στίχοι που αποπνέουν δύναμη και αισιοδοξία.....Το ποίημά σου Μαρία μου εξαιρετικά δοσμένο συνοψίζει νοήματα και δίνει μηνύματα δυνατά και ξεκάθαρα ! Μπράβο το χάρηκα ιδιαίτερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου υπέροχο το ποίημά σου. Οι τελευταίοι στίχοι κρύβουν μία δύναμη που είναι ικανή να υπερνικήσει κάθε φόβο.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα, καλή εβδομάδα Μία. Όμορφοι οι στίχοι σου. Και η φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δύναμη αυτό είναι που αποπνέει η ηρωίδα σου στο ποίημά σου Μία μου και έτσι πρέπει να είμαστε δυνατές, να υψώνουμε ανάστημα...λίγοι στίχοι όλο το νόημα μπράβο φίλη μου!!
    Να είσαι καλά να περάσεις άμορφες γιορτές Μία μου φιλιαααα 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο ποίημα με πολύ ωραίους στίχους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.