Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

Beautiful surprise gifts from Ioanna and Giannis

Όμορφα δώρα έκπληξη από την Ιωάννα και το Γιάννη

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παρουσιάζω τα όμορφα δώρα που έλαβα από τους διαδικτυακούς μου φίλους Ιωάννα (εδώ και εδώ) και Γιάννη. Τα αγαπώ!

Dear friends, I present you the beautiful gifts I received from my blogging friends Ioanna (here and here) and Giannis. I love them!



Από την Ιωάννα
Received from Ioanna



Μια όμορφη καλτσόκουκλα πιγκουίνο, γύψινα διακοσμητικά,
σοκολάτα και μια χειροποίητη κάρτα.
A beautiful penguin sockdoll, plaster ornaments,
chocolate and a handmade card.

Θαυμάστε:
Admire:


και
and


και
and


Ιωάννα (εδώ και εδώ), ευχαριστώ για τη μεγάλη έκπληξη!
Ioanna (here and here), thank you for the big surprise!


Δείτε επίσης εδώ το δικό μου δώρο έκπληξη στην Ιωάννα
(πηλός, δαντέλες, κορδέλες, χάντρες, ξύλινα διακοσμητικά,
πλεκτό πετσετάκι, κρεμαστά, σκουλαρίκια, ετικέτα, κλπ)

See also here my surprise gift to Ioanna
(clay, lace, ribbon, burlap, beads, wooden ornaments, 
crochet doily, charms, earrings, tag, etc) 


Από το Γιάννη
Received from Giannis

Μέσα σε ένα όμορφο κουτί:
In a beautiful box:


Υπήρχε ένα διακοσμημένο ξύλινο κουτί
There was a handmade altered wooden box

Εξωτερικά
Outside


Από πάνω
From above


Εσωτερικά
Inside


και μια κάρτα
and a card


Γιάννηευχαριστώ για τη μεγάλη έκπληξη!
Giannisthank you for the big surprise!




26 σχόλια:

  1. Τι όμορφα δωράκια Μια μου!Να τα χαρείς και καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα χαρείς Μία μου τα δώρα σου! Είναι δώρα καρδιάς σίγουρα. Να σαι καλά Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. What beautiful and thoughtful gifts you've received!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. What beautiful gifts you've got Mia! I am sure they are instant mood changers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια μου να τα χαρείς όλα σου τα δώρα , είναι πολύ όμορφα εκείνα πουπήρες και όσα εστειλες !!! Καλές γιορτές με αγάπη και υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με τόσα δώρα που στέλνεις Μία μου, αξίζεις τα καλύτερα. Καλότυχα τα δώρα των φίλων σου, όλα υπέροχα και φροντισμένα με μεράκι. Να είσαι καλά και πάντα τέτοια "πακέτα" στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lindo tus regalos cuanto te aman, lo más bello es todo lo "hecho a mano",porque lleva mucho amor, porque es personalizado!!felicidades para ti!!

    Besitos!!!😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστούμε πάντα Μία μου για την καλή σου καρδιά. Καλοδεχούμενα τα δώρα σου με τις ευχές σου. Όμορφες γιορτινές μέρες. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ¡Hola, Mia!

    Madre mía, que maravillosos regalos te han hecho los amigos. Me imagino tu emoción. Te lo mereces.
    ¡Felicidades por ser tan querida!

    ¡Besotes y feliz jueves!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια τα δωράκια σου Μία!!! Να τα χαρείς!!!!
    Φιλιά και καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα ολα τα δωράκια που έλαβες Μια μου!
    Να τα χαρείς! Καλες γιορτές!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τα χαρείς τα δωράκια σου Μία μου!!!πάντα δημιουργική!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τα χαρείς Μία μου. Καλές γιορτές με υγεία και όμορφες στιγμές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με γειά να χαρείς τα δώρα σου Μαρία μου .
    Όλα είναι υπέροχα και φτιαγμένα με αγάπη.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χάρηκα πολύ που κατάφερα να σου δώσω χαρά με το δώρο μου.
    Είναι μικρό αλλά η σκέψη, η εκτίμηση και η αγάπη μου για σένα με έκαναν να θέλω να σου στείλω κάτι γιορτινό τις ημέρες αυτές σαν συμβολική κίνηση. Ευχαριστώ για την παρουσίαση του προφίλ και της σελίδας μου.
    Εύχομαι Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. So lovely to receive such handcrafted gift Mia, I can imagine how much you love and appreciate them. Creative friends are the best..
    Wishing you a wonderful weekend Hugs Tracey x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Qué regalos más bonitos! tus amigas te quieren mucho..
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. How fun to receive lovely gifts from great friends. I love that snowman! He is so cute. All of the gifts are awesome and nice since they are homemade.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και μόνο η σκέψη τους μετρά
    και φυσικά άμα σου αρέσουν οι εκπλήξεις
    από κει που δε το περιμένεις
    είναι πολλά ωραίο συναίσθημα

    να τα χαρείς όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.