Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Secret Santa Swap 2017

Ανταλλαγή Μυστικού Άη Βασίλη 2017

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, έλαβα μέρος στο Secret Santa 2017 που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Μαριλένα. Σας παρουσιάζω το δώρο που έλαβα από το μυστικό μου ταίρι Μαρία Κανελλάκη. Ένα υπέροχο πόντσο με μεγάλα όμορφα λουλούδια! Μαρία μου, γλυκιά μου φίλη, ευχαριστώ πολύ.

Dear friends, I participated in Secret Santa 2017 that Marilena organised with great success. I present you the gift I received from my secret sender Maria Kanellaki. A beautiful ponchos with pretty big flowers! Maria, my sweet friend, thank you so much.



Και τώρα σας παρουσιάζω το χειροποίητο δώρο που έστειλα στο μυστικό μου ταίρι Κική Κωνσταντίνου. Μία τσάντα tote διακοσμημένη με κουμπάκια και φιόγκους και στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Χαίρομαι που το δώρο μου άρεσε στην αγαπημένη μου φίλη Κική. Eσάς πώς σας φαίνεται;

And now I present you the handmade gift I sent to my secret receiver Kiki Konstantinou. A tote bag decorated with buttons and bows and Christmas tree ornaments. I am glad that my dear friend Kiki loved my gift. What do you think?




Οδηγίες / How to:


Τσάντα tote / Tote bag:

Δείτε εδώ τις οδηγίες κατασκευής της τσάντας tote.
See here the instructions for the tote bag.

Στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο / Christmas tree ornaments:

Πάρτε ξύλινους κρίκους για κουρτινόξυλα και ντύστε τους με νήμα για πλέξιμο. Φτιάξτε θηλιά για να κρεμάσετε το στολίδι σας στο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ράψτε ένα χριστουγεννιάτικο κουμπί. Το στολίδι σας είναι έτοιμο!

Get wooden circles for curtain rods and wrap them with yarn. Make a loop to hang your ornament to the Christmas tree. Sew a Christmas button. Your ornament is ready!


Tips για τα στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο:
Tips for the Christmas tree ornaments:


Χρησιμοποιήστε τα υπόλοιπα από τα νήματά σας.
Use your yarn scraps.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλαστικούς ή χάρτινους κρίκους, ή ακόμη και σύρμα.
You may use plastic or paper circles, or even wire.

Πάρτε μια παραμάνα και κρεμάστε τα στην κουρτίνα σας.
Get safety pin and hang them on your curtain.

Διακοσμήστε την τσάντα σας.
Decorate your bag.

Χρησιμοποιήσετε τα σαν μπρελόκ.
Use them as key rings.


I am linking up to:

117 σχόλια:

  1. Hermoso regalo recibido y hermoso regalo enviado. Felicidades por ello
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Mia what a lovely poncho you received and I couldn't see much of your bag but what I could see it looks cute,these Xmas swaps are so much fun 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. The tote bag is so gorgeous, Mia!! I love how you decorated it!! The poncho you received is beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή




































  4. Such a fun exchange! I know you'll enjoy the poncho & Kiki is lucky to get the wonderful tote you made, Mia!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μία μου!
    Πολυ όμορφο το δωράκι που έλαβες!Να το χαρείς!
    Αλλα και η τσάντα σου και τα γιορτινά στολίδια σου ειναι υπέροχα!!
    Μπραβο φίλη μου!!Πολλα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή σου μέρα!!!Πολύ ωραίο το δώρο που έλαβες από το μυστικό σου Αι Βασίλη δηλ τη Μαρία μας. Όμορφα χρώματα.Να το χαρείς!!! Και του χρόνου να είστε καλά και οι δυο.
    Τα δώρα που έστειλες στην Κική πολύ όμορφα και το έγραψα στο σχόλιό μου στο μπλογκ της
    Να σαι καλά να δημιουργείς ομορφιές πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I just love secret Santa swaps, beautiful gifts received and given.. Thank you for sharing with us Mia.. Warm Hugs & Wishes Tracey x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mία μου... δεν έχω το χάρισμα και το χρόνο να φτιάχνω αυτά τα χειροποίητα αριστουργήματα που τα βλέπω στα μπλογκ σας και τα ζηλεύω. Το δωράκι μου όμως το συνοδεύουν οι εγκάρδιες ευχές μου για υγεία, καλές γιορτινές μέρες, γαλήνη και αγάπη στην οικογένειά σου!
    Και χάρηκα πολύ που κληρώθηκα σαν παρτενέρ σου να ξέρεις...
    Την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το όμορφο δώρο σου, Μαρία μου. Να είσαι πάντα καλά. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο και το δώρο που έλαβες αλλά και η τσάντα που έφτιαξες! Και του χρόνου με υγεία! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thank you very much for the inspiration you give us on Show and Tell Monday !! BAMBI hug

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το δώρο που έστειλες στην Κική, υπέροχη κι η τσάντα και τα στολίδια για το δέντρο και πανέμορφο το πόντσο που έλαβες από την Μαρία. Εύχομαι να το χαρείς Μία μου :)
    Καλές γιορτές να έχουμε.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Your bag is gorgeous Mia and the gift you received is beautiful, Kate x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με Γεια το δώρο που πήρες Μαρία μου.
    Αλλά κι αυτό που έφτιαξες κι έστειλες στην Κική υπέροχο.
    Καλή ιδέα οι κρίκοι για στολίδια. Έχω μερικούς και θα δοκιμάσω.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ρένα μου. Θα χαρώ να φτιάξεις τα δικά σου όμορφα στολίδια με κρίκους. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

      Διαγραφή
  14. Hola preciosa.
    Felicidades por tus regalos, son geniales.
    El bolso me encanta y sobre todo los detalles, esos botones me han enamorado.
    Gracias por las ideas para decorar nuestro árbol de Navidad.
    Un beso muy fuerte amiga.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. How many beautiful things, the bag you made is wonderful! Kisses :)
    Imma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν σε προλαβαίνουμε... Μπράβο σου που τα μοιράζεσαι μαζί μας στην πρόκληση του SnP! Ωραία η ιδέα με τους κρίκους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. what a beautiful gift you have given Mia and a gorgeous gift you have resieved.
    Gr Karin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ciao Mia,
    che bello scambio, complimenti a te e alla tua destinataria...
    Grazie per i consigli sulle decorazioni, molto graziose!!
    Un abbraccio ^_^
    Maris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. What a great collection of gifts, all of them are beautiful!
    Bs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. The poncho is a wonderful gift and it is so pretty. I love the tote bag you made and those cute ornaments.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Oh beautiful gifts exchanged and both so creative ~ fun ^_^

    Happy Week to you,
    A ShutterBug Explores
    aka (A Creative Harbor)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Beautiful creations,Mia.Love the cute reindeers.

    Gr,Sylvia x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. How fun. I used to do this years ago. Lots of fun.

    Have a fabulous day, Mia. ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hola Mia! Qué chulo! Eso del Santa secreto ha de hacer un montón de ilusión y acerca más a la navidad, jeje. Saludos!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ τι ωραία! Και το πόντσο της Μαρίας και η τσάντα που έφτιαξες για την Κική και τα στολίδια για το δέντρο!
    Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να χαίρεσαι το όμορφο χριστουγεννιάτικο δωράκι σου και να το απολαύσεις! Να έχεις όμορφες γιορτές σου εύχομαι κορίτσι μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I wish you much happiness during the holiday season.
    Thanks for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2017/11/very-zen.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάρα πολύ όμορφα και το δώρο της Μαρίας, αλλά και τα δικά σου στην Κική!
    Να το χαρείς Μία μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και του χρόνου να είστε καλά Μία μου. Και καλές γιορτές να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι πανέμορφο και τόσο γουστόζικο το δωράκι σου Μία μου!! Να χαρείς την ζεστασιά του, κυριολεκτικά και μεταφορικά καθώς το Μαράκι είναι τόσο ζεστός και δοτικός άνθρωπος!!
    Το θαύμασα και το δικό σου δώρο στης Κικής!! Την στόλισες και με το παραπάνω την τσαντούλα!! Γεια στα χέρια σου!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή σου στην ανταλλαγή μας κι εσένα κι ειδικά που ταν κι η πρώτη σου φορά εύχομαι να την απόλαυσες, και το Μαράκι φυσικά!! Με το καλό και του χρόνου και να υποδεχτούμε τις γιορτές!!
    Να σαι καλά κοπέλα μου και καλό σου βράδυ!! ♥ Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Μαριλένα μου. Και του χρόνου να είμαστε καλά. Σε φιλώ, φίλη μου.

      Διαγραφή
  31. Que iniciativas tan bonitas sigues. Te quedó todo muy bonito.
    Gracias por unirte a mi reto.
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μεγειά και καλοφόρετο το δωράκι της άγιο Βασιλίτσα σου Μία. Να είσαι καλά να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. So beautiful gifts for the secret Santa!!! An excelent idea for making these ornaments with buttons and yarn scraps, thanks for sharing!!! besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είχα ήδη θαυμάσει το δώρο που έστειλες στην Κική, Μία μου!
    Ωραία η τσαντούλα με τα στολίδια της αλλά και οι κρίκοι με τα νήματα!
    Και η εσάρπα που έλαβες από την Μαρία είναι πανέμορφη!!!!Να την χαρείς!!!
    Και του χρόνου, Μία μου και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Secret Santas are so fun. Looks like you received and made a lovely gift to give. Handmade gifts are the best, I think.

    Thanks for visiting and linking at Pictorial Tuesday

    Peabea@Peabea Scribbles

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι όμορφο! Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από το Κανελλάκι μου!
    Έχει πολύ γούστο ( και κάνει εκπληκτικά γράμματα στην κάρτα ε;)
    Να το χαρείς το δώρο σου Μία μου!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Α είναι και φλοράλ που είναι της μόδας φέτος.
    Πολύ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Hello, your tote bag is so cute. A lovely creation.
    As always, thank you for your comment.
    I hope you are having a great day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ohhh...the tote bag is adorable! Love how You decorated it. The gifts You received are so pretty
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Such a great exchange with lovely exchange gifts on both sides.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ¡Hola Mia!

    Recibiste un bonito regalo, y enviaste un precioso bolso y unos adornos navideños divinos.

    Besotes guapa ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Hola Mía, no paras de trabajar eh? vaya regalo más bonito recibiste y el bolso que enviaste es ideal, y los adornos me enanctan
    besazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. A very clever use of curtain rings and love the colours! Thank you for joining us this month at Altered Eclectics, Jane (DT) :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Με γεια! Να το χαρείς! Καλώς ήρθες στην ανταλλαγή μας, και του χρόνου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.