Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Easiest tote bag ever and stitched stool

Η πιο εύκολη τσάντα tote και ένα κεντημένο σκαμπό

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παρουσιάζω τη νέα μου τσάντα tote. Τη διακόσμησα με υφασμάτινους κύκλους, φιόγκους και πέρλες. Τη δώρισα στη μητέρα μου που αγαπάει το κίτρινο χρώμα. Ελπίζω να σας αρέσει.
Στη φωτογραφία, η τσάντα tote πάνω στο κίτρινο πλαστικό σκαμπό της μητέρας μου, το οποίο κέντησα με τρία διαφορετικά χοντρά μάλλινα νήματα πλεξίματος. Σας αρέσει η ιδέα μου;

Dear friends, I present you my new tote bag. I decorated it with fabric circles, bows and pearls. I gave it as present to my mother who loves the yellow colour. Hope you like it.
In the photo, the tote bag on my mother's yellow plastic stool, which I stitched with three different thick wool yarns. Do you like my idea?



Οδηγίες:

Ράψτε την τσάντα σύμφωνα με το πατρόν και κολλήστε (ή ράψτε) υφασμάτινους κύκλους, φιόγκους, χάντρες, κορδέλες, δαντέλες, κουμπιά, ή ό,τι άλλο σας αρέσει για να τη διακοσμήσετε.

Κεντήστε το σκαμπό με τετράγωνα, γκομπλέν ή σταυροβελονιά.

How to:

Sew the bag according to the pattern and glue (or sew) fabric circles, bows, beads, ribbons, lace, buttons, or anything you like to decorate it.

Stitch the stool with squares, goblin or cross stitch. 


Σας παραθέτω το πατρόν για την τσάντα tote:
Here is the pattern for the tote bag:


Source: https://gr.pinterest.com/pin/314618723952500222/


Tips για την τσάντα tote:
Tips for the tote bag:

Χρησιμοποιήστε ραπτομηχανή ή ράψτη τη στο χέρι.
Make it using machine sewing or hand sewing.

Μπορείτε να τη φτιάξετε σε όποιο μέγεθος επιθυμείτε.
You can make it in any size you like.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μονόχρωμα ή εμπριμέ υφάσματα.
You may use monochrome or colorful fabrics.

Αν επιθυμείτε, μπορείτε να προσθέσετε φόδρα (προαιρετικά).
If you prefer, you may add bag lining (optional).


163 σχόλια:

  1. Μπράβο σου!! Είμαι σίγουρη ότι η μαμά σου θα ενθουσιάστηκε. Πολύ πολύ ωραία. Και μ'αρέσει και η διακόσμησή της
    Να σαι καλά και πάντα δημιουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Mia,
    what a very wonderful tote bag, and the colour is so wonderful and cheerful.
    Super work on your designing it.
    Lots of crafty love. Jenny L.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό θα πει χρυσοχέρα! Μέχρι και τα σκαμπό κεντάς!
    Η τσάντα, δεν το συζητώ, είναι αξιοζήλευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Que suerte ha tenido tu madre contigo Mía, estupendo bolso. Feliz semana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφο το σκαμπο αλλα και η τσάντα με τις τσαχπινιες τις κούκλα. Μεγειά και με χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Wow, you did such an amazing job with the bag!! It's so beautiful!! I love the circles and bows!! You are so sweet to share the pattern, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Świetna torba. Dziękuję za szablon. Być może kiedyś mi się przyda. Pozdrawiam :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I never did learn to sew. Have difficulty with even a button. :/ Love the idea for decorating the stool.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, Tammy. Hand sewing is not difficult. If you try, I am sure you will make it. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  9. Οι χρυσοχέρες φαίνονται και εδώ στο διαδίκτυο!Φαντάζομαι και στο σπίτι σου όλα είναι τόσο όμορφα και χειροποίητα όχι μόνο να δίνεις στη μαμά σου τα ωραία! Πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Κυριακή μου. Χρυσοχέρα δεν ξέρω αν είμαι αλλά προσπαθώ. Μ' αρέσουν οι χειροποίητες δημιουργίες κάθε μορφής. Πράγματι το σπίτι μου είναι γεμάτο από δικές μου δημιουργίες αλλά με ευχαριστεί να κάνω δώρα στους φίλους και στην οικογένειά μου, αλλά και να συνεισφέρω φιλανθρωπικά στις διάφορες δράσεις. Σε φιλώ, φίλη μου.

      Διαγραφή
  10. Gosh you are so talented Mia, your bag is gorgeous, lovely colours and design, Kate x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. A super bag Mia, such a pretty design and lovely colours - I'm sure your Mother loved her gift.
    Thank you for sharing the pattern.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Preciosa Mía, seguro que tu madre está encantada y muy contenta.
    Besitos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Beautiful bag, Mia, I'm sure your Mum was delighted to receive it. Great idea for decorating the stool too. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. lovely bag Mia,thankyou for sharing your pattern,hope you have a lovely day my friend xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. que trabalho maravilhoso Mia !!
    sua mãe deve ter ficado muito feliz com um presente tão lindo assim!!!
    a cor é linda, amarelo é sempre muito alegre e cheio de luz.
    grande abraço e uma semana muito abençoada ..
    :o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Gorgeous decorated bag and love the sunny colour-and brilliant idea for the stool too
    Carol x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρέσει πολύ η διακόσμηση που έκανες στη τσάντα αλλά και το κίτρινο χρώμα είναι υπέροχο! Η ιδέα με το σκαμπό πολύ πρωτότυπη και εύκολη! Ευχαριστώ που μας τα έδειξες! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. such a nice gift for your Mum, yellow is such a happy cheerful colour

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τυχερή η μαμά σου!
    μα εσύ είσαι χρυσοχέρα! και ράψιμο?τι αλλο μας επιφυλάσσεις?!!!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Λίτσα μου. Αγαπώ τις χειροποίητες δημιουργίες κάθε μορφής. Σε φιλώ, φίλη μου.

      Διαγραφή
  20. What a super bag Mia, love the colours and decoration. Thanks for sharing the pattern... and I love your idea to decorate the stool too. Have a great week xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γειά σου Μία, αν και το κίτρινο δεν είναι το χρώμα μου, η τσαντούλα μου άρεσε πάρα πολύ. Θα προσπαθήσω να την κάνω γιατί είναι πολύ πρακτική και θα γίνει περισσότερο χρήσιμη με την κατάργηση της πλαστικής σακκούλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ιωάννα μου. Είναι εύκολο να δημιουργήσεις τη δική σου τσάντα tote. Φτιάξτη σε μεγάλο μέγεθος για να σε βολέψει και με τα ψώνια του σούπερ μάρκετ. Σε φιλώ, φίλη μου.

      Διαγραφή
  22. I really enjoyed the yellow purse and the details.
    Congratulations on the work !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεμάτη χρώμα η δημιουργία σου και φως Μία. Μπράβο....!
    καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. What a fun bag! Cute design and bright colors. People will be asking where you got that!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια! Σε βρήκα από το blog της Ρένας Χριστοδούλου και ομολογώ πως χαίρομαι πολύ που σε επισκέφτηκα! Κάνεις εκπληκτική δουλειά! Όσες αναρτήσεις πρόλαβα να δω είναι όλες μία και μία! Πολλά μπράβο!
    Είμαι η Γιάννα και σου στέλνω τις πιο γλυκές μου ευχές για έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα!
    Φιλάκια πολλά ή αλλιώς... ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Γιάννα μου. Καλώς όρισες στο νέο μπλογκοσπιτάκι μου. Θα είμαστε σε επαφή. Σε φιλώ, φίλη μου.

      Διαγραφή
  26. Lovely, Mia! I have always wanted to make a bag. I think it's beyond my skill set, but it's on my list to learn.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, Kim. Hand sewing is not difficult. If you try, I am sure you will make it. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  27. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου σίγουρα, αλλά δεν θα έλεγα πως είναι και εύκολες!
    Καλό μήνα Μαρία με πολλά πολλά ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Στεφανία μου. Δεν είναι δύσκολο να ράψεις μια τσάντα tote στο χέρι. Αν προσπαθήσεις, είμαι βέβαιη ότι θα τα καταφέρεις. Σε φιλώ, φίλη μου.

      Διαγραφή
  28. I LOVE yellow too Mia, this is a wonderful bag and a great tutorial and pattern, I'm sure your MUM will take it everywhere with her. Great idea to do the stool too. Well done on 2 wonderful projects,
    Hugs
    Faith
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dear Mia, your bag is great! Thank you for the tutorial, pattern. Generally speaking it gives many possibilities. Preferable colour, pattern, size, decorate, and different destinies. Yellow is very cheerful color. very nice decoration. I am sure your Mommy like it very much. Send my hello to Your Mommy. Hugs to you, my Dear Friend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Bet your mom loved the bag--bright & pretty! Neat stool, too! You do such a variety of things--always fun to see what you've been up to, Mia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η ιδέα σου με το σκαμπό υπέροχη και ασυνήθηστη.όσο για την τσάντα πανεύκολη και σίγουρα χρηστική Μία μου.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το σκαμπό για να πω την αλήθεια μου τράβηξε την προσοχή όσο για την τσάντα νομίζω πως θα ήταν μια καλή αφορμή να ξεσκονίσω λιγάκι τη μηχανή μου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Κική μου. Θα χαρώ να φτιάξεις τις δικές σου όμορφες δημιουργίες. Καλό μήνα, φίλη μου.

      Διαγραφή
  33. Τέλεια η τσαντούλα για τη μανούλα Μαρία μου!!!!!!
    Δεν ξέχασα την υπόσχεση μου για μια τσάντα, αλλά τρέχουν τόσες υποχρεώσεις.
    Θα γίνει ελπίζω γρήγορα!!!
    Το σκαμπό είναι έκπληξη!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ρένα μου. Εσύ να είσαι καλά και όλα θα γίνουν. Φιλάκια, φίλη μου.

      Διαγραφή
  34. Oh Mia! This is beautiful! Sunshiny yellow, and SO HAPPY! I love it! hugs, de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Muy bonito,tu madre estara encantada con el,gracias por el pap y si tenemos tiempo un dia lo haremos,bessss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Beautiful tote bag for your mother,Mia.Have a nice day.

    Gr,Sylvia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Mia precioso bolso!!
    me encantan los círculos.
    Gracias por compartir

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Wonderful bag! So bright and cheerful - your Mother must love it! Thank you for the tutorial. Thank you also for your lovely comments on my blog! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Hello Mia, your tote bag is fantastic, so bright and summerish! And thanks for the template!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ζίνα μου. Θα χαρώ να φτιάξεις τις δικές σου όμορφες δημιουργίες. Σε φιλώ, φίλη μου.

      Διαγραφή
  41. What a cool bag, Mia. So colourful and brightly decorated. Great job!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. This is amazing Mia, you are so clever and very multi tallented xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. It is a lovely bag and I am sure your mother is going to enjoy it thoroughly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Wonderful bag. I like the cheery circle decoration. I bet your mom loves it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Να την χαρεί η μαμάκα σου καλή μου!! Ζωηρά και φωτεινά χρώματα!!
    Πλεχτό σκαμπό;;; Τι ιδέα!!! :)))
    Καλή δημιουργική συνέχεια!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. A beautifully made bag Mia and love the yellow background and the pretty fabric circles and bow. A useful gift for your Mother. x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Qué bonita y alegre bolsa ¡es ideal, te ha quedado estupenda!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. This bag is really nice, and cheerful! I like it! :-) You are so creative, Mia! I wish you a bright sunny September! Hugs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Beautiful bag Mia, love all the details.
    p.s. thank you for visiting my blog :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. The tote bag you gave to your mother looks gorgeous. Very nice colour, and lovely embellishments on the bag. Thanks for the pattern.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. I hope your mother loved it. The fabric circles are a great touch.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Hola!! Qué bonita bolsa. Muchas gracias por el patrón para poder hacerla. Besos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Αγγελική-Χρυσή μου. Καλώς όρισες στο νέο μπλογκοσπιτάκι μου. Θα ανταλλάζουμε επισκέψεις για δημιουργικές ιδέες. Σε φιλώ, φίλη μου.

      Διαγραφή
  54. So beautiful decoration with fabric circles! The tote bag for your mother is so pretty!!! And what a clever idea to change the stool with embroidery, it looks fantastic!!!!! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.