Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

Mandala - free image 67

Mandala - ελεύθερη εικόνα 67

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παρουσιάζω τη νέα ψηφιακή δημιουργία μου. Χρησιμοποίησα mandala σε δικό μου σχέδιο. Σας αρέσει;

Dear friends, I present you my new digital layout. Used mandala of my own design. Do you like it?
Also used: Conjurer of Dreams image and free google frames.




Σας παραθέτω το mandala σχέδιό μου.
Εκτυπώστε το και χρησιμοποιήστε το ελεύθερα στις δημιουργίες σας.

Here is my mandala design.
Print it and you are free to use it in your creations.

jpg


png


Challenges:
and



2 σχόλια:

  1. Oh my gosh, you spoke to me with this piece. Those bees are adorable. What a great page. Thanks for joining Aimeslee's challenge at AJJ. hugs-Erika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και το ψηφιακό θέμα είναι εξαιρετικό και το μάνταλα επίσης. Μπράβο Μία μου, εξαιρετική δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.