Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

AI - free set images 2

ΤΝ - ελεύθερο σετ εικόνων 2

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παρουσιάζω τη νέα ψηφιακή δημιουργία μου. Χρησιμοποίησα δική μου εικόνα ΤΝ. Σας αρέσει;

Dear friends, I present you my new digital layout. Used my AI image. Do you like it?
Also used: Free google frame and computer generated sentiment.


Sentiment:
Life provides the wind. You control the direction of its sail.


Σας παραθέτω το δικό μου ελεύθερο σετ εικόνων ΤΝ.
Τίτλος: "Βάρκες στα σύννεφα 1"
Εκτυπώστε το και χρησιμοποιήστε το ελεύθερα στις δημιουργίες σας.

Here is my free set images AI.
Title: "Boats on clouds 1"
Print it and you are free to use it in your creations.






Challenges:
(blue and white - the colors of the greek flag)



8 σχόλια:

  1. Καταπληκτικές δημιουργίες Μία!
    Μου άρεσε πολύ η πρώτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hermosas creaciones amiga. Recordé una canción, que me gusta mucho: Sailing Christopher Cross. Abrazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα καραβάκια!
    Ευχαρίστως έπαιρνα ένα κι έφευγα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη και καλοκαιρινή, καλή μου φίλη. Παστέλ χρώματα μέσα στην αγαπημένη μας θάλασσα. Πολύ ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Bonitas láminas con esos veleros...muy coloridos. gracias por compartirlos.
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.