Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2024

Secret Santa Swap 2023

Ανταλλαγή Μυστικού Άη Βασίλη 2023

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, έλαβα μέρος στο Secret Santa 2023 που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Μαριλένα. Σας παρουσιάζω τα δώρα που έλαβα από το μυστικό μου ταίρι Χριστίνα. Υπέροχο χειροποίητα (πλεκτά) στολίδια, κάρτες και πολλές καραμέλες! Χριστίνα μου, γλυκιά μου φίλη, ευχαριστώ πολύ.

Dear friends, I participated in Secret Santa 2023 that Marilena organised with great success. I present you the gifts I received from my secret sender Christine. Beautiful handmade (crochet) ornaments, cards and many candies! Christine, my sweet friend, thank you so much.



Και τώρα σας παρουσιάζω τα δώρα που έλαβα από τη Μαριλένα, την οικοδέσποινα της Ανταλλαγής Μυστικού Αη Βασίλη 2023, για τη συμμετοχή μου στο δρώμενο. Δύο όμορφα στολίδια, τάρανδο, κάρτα και γλυκές καραμέλες. Μαριλένα μου, αγαπημένη μου φίλη, ευχαριστώ πολύ.

And now I present you the gifts I received from Marilena, the hostess of Secret Santa Swap 2023, for my participation. Two beautiful ornaments, reindeer, card and sweet candies. Marilena, my dear friend, thank you so much.



Linking up to Marilena's Secret Santa 2023




9 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Μία μου με υγεία και αγάπη και τα όμορφα σου δωράκια από την Χριστίνα και την Μαριλένα να τα χαρείς! Ο Αι Βαίλης δεν σε ξέχασε και φέτος ε; και του χρόνου με το καλό να ξανακάνεις την ανταλλαγή! αγκαλιά και φιλί! 🎄🧡😊🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά με υγεία και δημιουργική έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα, Μία μου! Να τα χαρείς.
    Με ευχές για καλή χρονιά, κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Μία μου. Και του χρόνου με υγεία με περισσότερα δωράκια. Να είναι καλά και το κορίτσι μας που πάντα μας συντονίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.