Παρασκευή 21 Απριλίου 2023

Affliction

Θλίψη


Join Friendly Challenge 160. Theme: "White flowers".
Send me the link via email until April 28.
Post on April 30, at 10 am greek time (GMT +2)Click here

Πάρε μέρος στη Φιλική Πρόκληση 160. Θέμα: "Λευκά λουλούδια".
Στείλε μου το σύνδεσμο με email μέχρι 28 Απριλίου.
Ανάρτησε στις 30 Απριλίου, στις 10 το πρωί. Δες εδώ

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου σε μορφή χαϊκού, γραμμένο ειδικά για το 30ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Αριστέα. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my poem in haiku form, written especially for the 30th Poetry Symposium that Aristea organised with great success. What do you think?




Φωτογραφία από την Τήλο

Photo taken in Tilos


Link parties:
and


* * *


Θλίψη

 

Σκουριασμένο φως,

αιμοδιψή κοράκια,

δρόμος πολέμου.



Please use the translate button
to read my poem in your language.


Αφιερωμένο στην Ουκρανία
Dedicated to Ukraine



Ευχαριστώ την Ελευθερία Έρη που έδωσε δύο βαθμούς στο ποίημά μου.
Ευχαριστώ τη Γλαύκη, τη Σταυρούλα Δεκούλου και τη Mia Petra που έδωσαν βαθμό στο ποίημά μου.
Συγχαρητήρια στη Butterfly για την πρωτιά της στο Συμπόσιο.



Linking up to Aristea's 30ο Συμπόσιο Ποίησης





12 σχόλια:

  1. Μία μου, μικρή, αλλά δυνατή η θλίψη σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ που τα κατάφερες και ήσουν μαζί μας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A very suffering and sad poem, with a lot of grief, Mia! It seems a Haiku to me.
    Your photo is just stunning, I can see the movement of the clouds and birds. You are really a very skilled lady.
    Hugs sweetie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα όμορφο χαϊκού, Μία μου. Λιτό, περιεκτικό, εκφραστικό. Να είσαι καλά να σε χαιρόμαστε μεταξύ μας πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Amazing photo and such emotive words Mia - a stunning combination
    Blessings
    Maxine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Unfortunately, the world situation is not one that fills us with thoughts of peace... Thanks for taking part in the "My Sunday Best" meme.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.