Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2022

Without you

Χωρίς εσένα


Join Craftlandia Challenge until January 12.
Click here

Πάρε μέρος στην Craftlandia Πρόκληση μέχρι 12 Ιανουαρίου.
Δες εδώ


Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου σε ελεύθερο στίχο, γραμμένο ειδικά για το 29ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Αριστέα. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my free verse poem, written especially for the 29th Poetry Symposium that Aristea organised with great success. What do you think?



Φωτογραφία από τη Λίμνη Δόξα

Photo taken in Doxa Lake (Greece)


Link parties:


* * *

Χωρίς εσένα

 

Πληγώνει η θύμησή σου.

Χριστούγεννα ήταν όταν συναντηθήκαμε.

Πόσα γέλια, ευτυχισμένες στιγμές.

Χριστούγεννα έγινες σύννεφο.

Η θέση σου στο τραπέζι αδειανή.

Χριστούγεννα ξανά, χωρίς εσένα.

Γύρω μου καταχνιά.

Κρυώνω. Πόσο λείπεις.




Please use the translate button
to read my poem in your language.



Ευχαριστώ τη Νάσια, τη Butterfly και τον Μάκη που έδωσαν βαθμό στο ποίημά μου.
Συγχαρητήρια στη Σταυρούλα Δεκούλου για την πρωτιά της στο Συμπόσιο.



Linking up to Aristea's 29ο Συμπόσιο Ποίησης




12 σχόλια:

  1. So sad- but beautiful, you have a lovely way with words Mia.
    Happy New Year
    hugsxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρό και δυνατό, Μαρία μου!
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αίσθηση της απώλειας βαριά, Μία μου. Και η συγκίνηση μεγάλη. Ένα πικρό μα ανθρώπινα ζεστό ποίημα σε μια ακόμα γλυκιά σου συμμετοχή σε ένα φιλικό όμορφο δρώμενο. Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. A so sad and nostalgic poem, Mia! Great use of the words as always Hope that all is going well for you.
    Best wishes for a New Year full of whatever you wish in your heart!
    Hugs and love

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. This could be my brother, he feels like that after the loss of his wife. Thanks for the beautiful words Mia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A beautiful, nostalgic poem, Mia and the matching photo - that is stunning!
    Happy New Year
    Blessings
    Maxine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Such a lovely poem. Your photo seems to match the mood of the poem, too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.