Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

Last year

Πέρυσι

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου, γραμμένο ειδικά για το Μια εικόνα 6 λέξεις που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Μαίρη. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my poem, written especially for the One image 6 words that Mary organised with great success. What do you think?


Εμπνεύστηκα από την εικόνα της Μαίρης

Inspired by Mary's image


και τις λέξεις:
Ξεφάντωμα, μάσκα, μουσική, κανάλι, μυστήριο, ειδύλλιο

and the words:
Spree, mask, music, canal, mystery, romance


Πέρυσι

Θυμάμαι. Σαν χθες.
Έρχεσαι στη θύμηση σαν οπτασία.
Γύρω ξεφάντωμα, μάσκες, μουσικές.
Κι ένα μυστήριο να σε τυλίγει.
Να ψάχνω τρόπους να σ' αγγίξω,
να ζήσω το ειδύλλιο, να εξυψωθώ.
Μακριά, ψηλά, μαζί σου Απόλλωνα.
Όμως πουθενά κανάλια για μας.
Η Βενετία στέρεψε.
Κομμένες δίοδοι επικοινωνίας.
Όνειρα χαμένα. Μάτια δακρυσμένα.
Η ελπίδα κουράστηκε, σκούριασε.
Άλλη μια Αποκριά μόνη.
Οι μάσκες πέφτουν ξανά.


Please use the translate button
to read my poem in your language.


Ευχαριστώ την Κάτια Μαρκουϊζου που έδωσε 2 βαθμούς στο ποίημά μου.
Ευχαριστώ τη Μαρία Πλατάκη που έδωσε 1 βαθμό στο ποίημά μου.

Συγχαρητήρια στο Γιάννη για την πρωτιά του στο δρώμενο.


Linking up to Mary's One image 6 words




14 σχόλια:

  1. "Άλλη μια Αποκριά μόνη, οι μάσκες πέφτουν ξανά..."
    Ένα τελείωμα τυλιγμένο στη μελαγχολία και στην ανάμνηση Μία μου. Μέσα σε ένα ποίημα προσωπικού στοχασμού. Οι μνήμες έρχονται να στοιχειώσουν την ηρωίδα σου.
    Πολλά τα λεπτά αισθήματα και ο λόγος σου ζεστός και ανθρώπινος.
    Όπως είναι πάντα η δημιουργική σου παρουσία κοντά μας.
    Μπράβο κοπέλα μου, πάντα μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρυσι λοιπόν και κάθε πέρυσι και καλύτερα. Ωραιότατες αν και πικρές αναμνήσεις για όνειρα που πέθαναν. Αξιόλογη συμμετοχή Μία μου. Συγχαρητήρια
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Fabulous poem, Mia!! So romantic even if sad! Love you have used Venice and masks, very clever!
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρυφερό και ευαίσθητο Μία μου!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το ποίημα σου Μία μου σ' ευχαριστώ για την συμμετοχή σου! Έχεις κλίση στην ποίηση και μας αγγίζεις πάντα με τους στίχους σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου αξιόλογη η συμμετοχή σου, αφήνει μια μελαγχολία να πλανάται για τα χαμένα όνειρα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Μία μου :)
    Γεμάτη ευαισθησία!
    Μπράβο σου!
    Πάντα να ανταμώνουμε στα διαδικτυακά μας δρώμενα!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.