Σάββατο 10 Απριλίου 2021

Strength

Δύναμη

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου, γραμμένο ειδικά για το δρώμενο Τα Γνωμικά Εμπνέουν 2 που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Μαίρη. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my poem, written especially for the Proverbs Inspire 2 that Mary organised with great success. What do you think?



Φωτογραφία από τη Λίμνη Δόξα
Photo taken in Doxa Lake


Link parties:
and


Δύναμη

 

Στο δίλημμα του χρόνου,

στην κόψη του ξυραφιού,

ισορροπούν οι Βάκχες.

 

Στη δίνη του ονείρου,

στη σκόνη του φεγγαριού,

κουρνιάζουν οι αετοί.

 

Δεν πίστεψες σε μένα,

ατέρμονος χορός στη γη,

φτερούγισα στ' αστέρια.

 

Κι αν οι νεράιδες έφεραν τ' όνειρο,

κι αν οι γοργόνες το πήραν στα βάθη,

δεν με λύγισες.

 

Δεν άφησα τα "θέλω" μου,

δεν άλλαξα για σένα,

ακόμη πιστεύω σε μένα.




Please use the translate button
to read my poem in your language.


Ευχαριστώ την Αριστέα, το Γιώργο, την Katerina V, τη Μαρία Κανελλάκη και την Αλεξάνδρα που έδωσαν 4 βαθμούς στο ποίημά μου.
Ευχαριστώ την Κλαύδια, την Anna Flo και τη Ρούλα που έδωσαν 3 βαθμούς στο ποίημά μου.
Ευχαριστώ τον Τάσο Κάβουρα, τη Little Strangers και το Γιάννη που έδωσαν 2 βαθμούς στο ποίημά μου.
Ευχαριστώ την Κική που έδωσε 1 βαθμό στο ποίημά μου.

Συγχαρητήρια στη Μαρία Κανελλάκη για την πρωτιά της στο δρώμενο.






25 σχόλια:

  1. Το λάτρεψα και όχι μόνον εγώ! Λίγο προς το τέλος της ψηφοφορίας νομίζω ήταν πρώτο αν μέτρησα σωστά.
    Μπράβο Μία πολύ δυνατό το ποιημά σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I believe we can't change other...

    love your poem and image of lake Doxa... beautiful.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη αυτή η συμμετοχή σου, Μία μου!
    Το ταλέντο σου είναι πολυδιάστατο και ειλικρινά σε συγχαίρω για την υπέροχη συμμετοχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Such a powerful and wonderful photo! Thanks so much for sharing it at http://image-in-ing.blogspot.com/2021/04/after-rain.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Κι αν οι νεράιδες έφεραν τ' όνειρο,

    κι αν οι γοργόνες το πήραν στα βάθη,

    δεν με λύγισες."

    Υπέροχο! Μία μου, ότι καλύτερο μακράν έχεις γράψει μέχρι σήμερα, δικαίως κατακτά μαζικά την αγάπη των φίλων αναγνωστών! Το αγάπησα, με κέρδισε, το ακολούθησα. Το κλείσιμό του πάρα πολύ όμορφο.
    Καλή μου φίλη, ένα μεγάλο μπράβο απ την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I love your dreamy poem, Mia. I love that you believe in yourself and won't change for anyone. I love that about you, dear.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το ποίημα σου Μία μου, αλλά και η φωτογραφία που το συνόδευσες.
    Να είσαι πάντα καλά, να μας χαρίζεις όμορφες συμμετοχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nice poem and a beautiful photo. It looks like the remains of an old arch of some kind.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Μία μου για το υπέροχο ποίημα σου ασορτί με τον τίτλο του! Σ' ευχαριστώ με τίμησες με τη Δύναμη σου που έφτασε κάποια στιγμή να διεκδικεί επάξια την πρωτιά! Ραντεβού τώρα στην μίνι Σκυτάλη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Wonderful poem, Mia!! Really dreaming and full of strength, as well the magical photo of the lake!
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mia μου καταπληκτική η συμμετοχή σου στα γνωμικά . Είναι υπέροχο το ποίημα σου και εξίσου όμορφη η φωτογραφία από την λίμνη Δοξα συγχαρητήρια ❤️❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. The poem does indeed spell out strength!
    Thank you for taking part in the "My Sunday Best" meme.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. A beautiful photo and the poem is so touching and with our Duke of Edinburgh in the UK passing, it so relevant to me.
    Faith x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια γλυκιά μου!
    Παντα διακρισεις ευχομαι!
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Muy chulo! ya sabes que me gustan mucho tus poemas... tienes que poner alguno en una tarjeta! un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Your poem is beautiful Mia! Great words inspired for this challenge and the amazing picture. Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Keep believing in yourself and having the endless dance in the earth. Love your beautiful poem
    Wren x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.