Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Grandma's tales

Τα παραμύθια της γιαγιάς

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου, γραμμένο ειδικά για τη Μίνι Σκυτάλη #1 που διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία η Μαίρη. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my poem, written especially for the Mini Baton Pass #1 that Mary organises with great success. What do you think?


Εμπνεύστηκα από τη φωτογραφία που μου έστειλε η Μαίρη

Inspired by the photo that Mary sent me



Στη γιαγιά μου

Θυμάμαι εκείνες τις βραδιές
μπροστά από το τζάκι
και τη γιαγιά την έμορφη
την πιο γλυκολαλούσα.

Πριγκήπισσά σου μ' έλεγες,
για δράκους μου μιλούσες,
για ξωτικά και μάγισσες
και πάντα με φιλούσες.

Χιονάτες μα και πρίγκηπες,
στρουμφάκια και νανάκια,
τα παραμύθια που αγαπώ
και στην καρδιά φωλιάζω.

Αναπολώ, χαμογελώ,
παντοτινά θαυμάζω
την καλοσύνη της ψυχής,
γιαγιά μου σε φωνάζω.

Κι αν είσαι τώρα άγγελος
εκεί ψηλά στα ουράνια
μ' ακούς, το ξέρω τώρα πια
στ' ονείρου μου τα χάδια.


Please use the translate button
to read my poem in your language.


Αφιερωμένο στη γιαγιά μου
Dedicated to my grandma


Linking up to Mary's Mini Baton Pass #1




25 σχόλια:

  1. Grandmothers are endearing characters in our lives. Precious poem and precious tribute to your grandmother, Mia.
    Hugs from Seville

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσι μου γλυκό έβαλες την πινελιά την τελειωτική με τους ζεστούς σου στίχους! Σ' ευχαριστώ μάτια μου τι πιο ωραίο να διαβάζω τις γλυκιές αράδες για τη γιαγιά που είναι τόσο όμορφα ταιριασμένες; Μπράβο Μία μου σου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκό ποίημα για εικόνες παλιές, μα ευτυχώς, όχι ξεχασμένες ακόμα!
    Την Καλημέρα μου, Μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγκινήθηκα, πέρα από το οτι μου άρεσε πολύ, συγκινήθηκα και με την αφιέρωσή σου.
    Μου λειπει η γιαγια μου και την αγαπησα/αγαπω, τοσο πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι γλυκιά αφιέρωση και τι όμορφοι στίχοι!
    Μας συγκίνησες με τη ζεστασιά της ψυχής σου.
    Να 'σαι καλά Μια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι γλυκό Μία μου! Τι τρυφερό!! Είδα τη γιαγιά μου μέσα από τους στίχους σου! Το πιο όμορφο κλείσιμο ενός ωραίου δρώμενου.
    Πολύ με συγκίνησες σ'ευχαριστώ γι αυτό που διάβασα
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η γλυκιά μου η γιαγιά.
    Την είδα στο ποίημα σου Μαρία μου και σ ευχαριστώ πολύ γιαυτό.
    Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. That's beautiful Mia, such a touching tribute to your grandmother.
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ τρυφερό Μία μου.
    Μου ξύπνησες και κάτι προσωπικές μνήμες...
    Να είσαι καλά, να την θυμάσαι πάντα με αγάπη ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο κύκλος της πρώτης "Μίνι Σκυτάλης" κλείνει με έναν υπέροχο, λυρικό και τρυφερό τρόπο Μία μου. Με ένα σου ποίημα. Μάλιστα, βλέπω με μεγάλη χαρά ότι, έχεις ανοιχτεί στην κλασική ποιητική μορφή, του μέτρου και της ρίμας, την οποία αγαπώ πολύ και αγγίζει την καρδιά μου.
    Διανθισμένο με πολύ όμορφες ποιητικές λέξεις, στολισμένο με εικόνες από ένα μακρινό παρελθόν, βουτηγμένο στο άρωμα μιας μεγάλης σχέσης, αυτής της γιαγιάς-εγγονιών, σχέση που γαλούχησε μυριάδες γενιές ανθρώπων καλή μου φίλη.
    Ο πρώτος κύκλος του νέου μας δρώμενου, κλείνει με τη σφραγίδα σου! Με ένα σου ποίημα! Με τα συναισθήματά σου!
    Μπράβο καλή μου φίλη, ειλικρινά μπράβο απ την καρδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ τρυφερό Μαρία μου. Ιδίως η τελευταία στροφή κρύβει απέραντη αγάπη. Κάπως έτσι θέλω να σκέφτομαι και εγώ τη γιαγιά μου.
    Μπράβο! Η σκυτάλη έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με συγκίνησες Μia μου με αυτό το ποίημά σου το τόσο λυρικό,γεμάτο έντονα συναισθήματα και απέραντη αγάπη για τη γιαγιά σου.
    Θυμήθηκα και εγώ τη δική μου γιαγιά όταν μου έλεγε παραμύθια και ιστορίες ατελείωτες ώρες που είμασταν μαζί.
    Μπράβο σου και να την έχεις πάντα στην καρδιά και στην σκέψη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ γλυκό και παραμυθένιο ποίημα, μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο θα χαιρόμουν και εγώ Μία μου αν τα εγγόνια μου μου έγραφαν ένα τ΄σοσ ωραίο και τρυφερό ποίημα όταν θα ήμουν ένα αστέρι εκεί ψηλά!!
    Το ίδιο θα χαρεί και η γιαγιά σου να ξέρεις για αυτή σου την αφιέρωση γεμάτη αγάπη σε εκείνη...
    Η σκυτάλη βγάζει πολύ όμορφα συναισθηματία με συγκίνησες το ξέρεις;
    Να είσαι καλά να προσέχεις και να κάνεις πάντα ότι αγαπάς!! καλο σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. un poema preciós, que importants són els avis a les nostres vides
    Petons

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα η μορφή μιας γιαγιάς μας δίνει μόνο όμορφες αναμνήσεις, εικόνες. Κατάφερες με στίχους να μας δίνεις ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. A loving tribute to any grandmother, but this one was special. Even though she is now gone, the little girl remembers she was her grandmother's princess. What more could one ask for. This is wonderful, dear Mia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Beautiful verse Mia, even with the 'translate' button.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Such beautiful poem for a Grandmother, Mia!! So sweet and touching!
    Hugs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. How Beautiful Mia, I had my Grandfather who lived with us to read and tell stories, so I completely understand your thoughts in this poem.
    Hugs
    Faith x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τρυφερό, συγκινητικό, υπέροχο Μία μου! Μπράβο!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο! Να το χαρείς!
    Καλή Αποκριά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγκλονιστικό το ποίημα σου Μια μου , χίλιες εικόνες χίλια συναισθήματα και αναμνήσεις σε ευχαριστώ πολύ πολύ ❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.