Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

Rose

Ρόδο

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου, γραμμένο ειδικά για το δρώμενο Τα Γνωμικά Εμπνέουν 1 που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Μαίρη. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my poem, written especially for the Proverbs Inspire 1 that Mary organised with great success. What do you think?



Φωτογραφία από τον κήπο του σπιτιού μου
Photo taken in the garden of my house


Link parties:
and


Ρόδο

 

Ευθυτενής, πανέμορφος, ιππότης καβαλάρης

πάνω σε άσπρο άλογο, με ασημένια ασπίδα,

ερχόταν προς το μέρος μου, κοιτώντας με στα μάτια,

γύρισα και τον κοίταξα και ένιωσα ζαλάδα.

Θεέ μου, μην είναι όνειρο; Τι είναι πάλι τούτο;

Πού βρέθηκε ο ντελικανής στο δρόμο το δικό μου;

Μέριασε, μου’ πε, να διαβώ και μ’ έπιασε απ’ τη μέση,

παίρνοντας την ανάσα μου με το χαμόγελό του.

Θυμάμαι κείνο το φιλί, που’ ταν γλυκό σαν μέλι,

τον τρόπο που αναρίγησα και πώς καρδιοχτυπούσα.

Κι έπειτα όλα χάθηκαν, η γη, ο κόσμος όλος,

σαν στην καρδιά μου χάραξε τ’ όμορφο όνομά του.

Δεν ήταν μόνο μια στιγμή, μα κράτησε αιώνες,

εγώ γερμένη δίπλα του να βαριαναστενάζω,

κάθε φορά που μου’δινε τ’ ολόγιομο φιλί του

και’ παιρνα θάρρος στη ζωή για ν’ ανασάνω πάλι.

Κι αν τώρα πια αλάργεψε κι έμεινα πίσω μόνη

ξέρω πως θα’ ρθει η στιγμή τα μάτια του να ίδω,

την αγκαλιά του να χαρώ και το μειδίαμά του,

το βλέμμα που με μάγεψε και μ’ έκανε να ελπίζω.

Ιππότη μου πανέμορφε, ψηλέ μελαχρινέ μου,

μόνο μια φράση γνώριζε και να την ενθυμάσαι,

πως είμαι δω για χάρη σου, ρόδο μου, πρίγκηπά μου,

αιώνια να σε αγαπώ, πιστά να περιμένω.




Please use the translate button
to read my poem in your language.


Ευχαριστώ τη Ρένα Χριστοδούλου που έδωσε 4 βαθμούς στο ποίημά μου.
Ευχαριστώ την Κλαύδια που έδωσε 3 βαθμούς στο ποίημά μου.
Ευχαριστώ τη Little Strangers που έδωσε βαθμό στο ποίημά μου.

Συγχαρητήρια στη Μαρία Κανελλάκη για την πρωτιά της στο δρώμενο.





Link parties:
and



32 σχόλια:

  1. How romantic you come today with this beautiful poem, Mia!
    You write very nice, friend.
    Hugs from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ αρχήν να εκφράσω το θαυμασμό μου για το τριαντάφυλλο του κήπου σου Μία μου. Υπέροχο.
    Στη συνέχεια να πιάσω μια ακόμα ποιητική σου δημιουργία, "Το Ρόδο". Αυτή τη φορά φεύγεις έξω από τη φόρμα του χαϊκού. "Το ρόδο" είναι ένα πανέμορφο ποίημα, με ροή που συναρπάζει, με μέτρο και ρυθμό που κουβαλάει τον αναγνώστη του μέχρι το τέλος.
    Να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για τη δημιουργία σου.
    Κλείνοντας να πω, ότι η εκάστοτε βαθμολογία σε κάποιο δρώμενο, δεν αντικατοπτρίζει την απόρριψη των λοιπών έργων, κάθε άλλο. Και πολλές φορές δίνεται με έμφαση στο συναίσθημα του αναγνώστη τη δεδομένη στιγμή. Κακώς βέβαια αλλά δυστυχώς έτσι κάνουμε.
    Να σε ευχαριστήσουμε λοιπόν για την παρουσία σου και την έξοχη εδώ δημιουργία σου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία μου, με μάγεψε το τόσο ρομαντικό ποίημά σου!!!!! Γράφεις πολύ ωραία!!!!!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο δρώμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. A Beautiful poem and great writing Mia, "another string to your bow" as is said, LOVE your rose, do you know the name of it?
    Keep safe Dear friend.
    Faith x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. What a beautiful rose! Thank you for sharing it and your poem at https://image-in-ing.blogspot.com/2021/02/black-and-white.html.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Bonito poema, tan romántico como la bella rosa.
    Buen fin de semana
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το λάτρεψα το ΡΟΔΟ σου, Μαρία μου και σου εκφράζω κι εδώ τα συγχαρητήριά μου γιά το θαυμάσιο ποίημά σου ! Ρομαντισμός, τρυφερότητα και μία αφήγηση που αφήνει μιά γλυκειά αίσθηση....Χάρηκα πολύ την συμμετοχή σου !!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο και ρομαντικό το ποίημα σου Μία μου!! Καθώς και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου στις προηγούμενες αναρτήσεις σου!!!πανέμορφες όλες!!! μπραβο σου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Muy bonito Mía! además de las manualidades se te dan bien las letras.. besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφη συμμετοχή Μία μου. Και κρίμα που δεν είχα άλλους βαθμούς. Χαίρομαι που μαζί συνταξιδεύουμε στα διαδικτυακά μας δρώμενα
    Καλή συνέχεια
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Que flores tan preciosas tienes en tu jardín :D . Y el poema es muy profundo y bonito
    Besote!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν η φωτογραφία του τριαντάφυλλου είναι αυτή την εποχή είναι καταπληκτικό και ταιριάζει γάντι με το ποίημα. Μας είχες συνηθίσει με τα χαϊκού σου και ειλικρινά ήταν έκπληξη το ρόδο σου. Μπράβο Μία υπέροχο και γραφή και συναίσθημα. Μπράβο!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφο πολύ, γεμάτο εικόνες και συναισθήματα!

    Πολύ καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο, Μια μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. A wonderful photo and a fabulous poem!

    Thank you for being a part of 'My Corner of the World' this week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. I like the photograph and your beautiful poem.
    Well done :)

    All the best Jan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hi, Mia - just checking in to ensure all is well with you...hugs, Win

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.