Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

The message

Το μήνυμα

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου, γραμμένο ειδικά για τη Φωτοσυγγραφική Σκυτάλη #2 που διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία η Μαίρη. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my poem, written especially for the Photoliterary Baton Pass #2 that Mary organises with great success. What do you think?



Εμπνεύστηκα από τη φωτογραφία που μου έστειλε η Μαίρη

Inspired by the photo that Mary sent me









Το μήνυμα

Γιάντα ’φυγες μου κοπελιά
όπου σε λαχταρούσα
και αλιμένω μοναχός
τα μάτια που θωρούσα;

Μήνυμα στέλνω σου ευθύς
με γράμμα σε μπουκάλι,
μπλιο δεν αντέχω ορφανός,
γάειρε πίσω πάλι.

Ο αφέντης σου μου μήνυσε
κάλλιο να μη γυρεύω
δυο χείλη που με πρόδωσαν
και μακριά να πιαίνω.

Μα δεν πιστεύω ο δυστυχής
τη μαύρη μου τη μοίρα
θα ζω για κείνο το πρωί
που πλάι μου σε ήβρα.

Άχι ο κακορίζικος
ήντα ‘παθα, ψυχή μου
και έγκαψέ μου η λυγερή
και μαύρισε η ζωή μου.

Και ούλη μέρα καρτερώ
το γαερμό σου πάλι
και ούλη μέρα τραγουδώ
τα έμορφά σου κάλλη.

The message

Why did you leave me, girl?
I wanted you so much.
I am alone and I am waiting
to see your eyes again.

Now I send you a message,
a letter in a bottle,
I cannot stand to be alone,
come back again.

Your father sent me a message
asking me not to look for
two lips that betrayed me
and to go away.

But I cannot believe
my bad fate
I will keep living for that morning
that I found you beside me.

Oh I am not lucky
what happened to me, my soul,
my love left me
and since then my life is black.

And I am waiting the whole day
for you to come back,
and I am singing the whole day
for your incredible beauty.




Το ποίημα είναι γραμμένο στην κρητική διάλεκτο.

Ελπίζω να κατανοείτε το νόημα και να μη χρειάζεστε μετάφραση!


Με τη σειρά μου, στέλνω τη νέα χρωματισμένη σελίδα μου στο Γιάννη και ελπίζω να τον εμπνεύσει.
From my turn, I send my new coloured page to Giannis for some inspiration.

I used an image from my Color Your Own Modern Art Paintings colouring book by Dover Masterworks
(Edvard Munch, The Scream, 1893) anZIG Cartoonist Kurecolor alcohol markers.






I am also linking my poem up to:


I am also linking my page up to:
and


57 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου Μία μου. Μου άρεσε το παραδοσιακό στοιχείο της ντοπιολαλιάς! Έδωσε στη συμμετοχή σου, έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα. Μπράβο σου.
    Για να δούμε τώρα, τι θα εμπνευστεί ο Γιάννης!
    Καλή σου μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με έκανε και χαμογέλασα η συμμετοχή σου. Αν και δεν έχω γνώσεις της κρητικής διαλέχτου το διάβασα άνετα και είναι πολύ κατανοητό.
    Η σελίδα σου από το έργο του Edvard Munch πολύ ωραία φτιαγμένη και αρκετά πρωτότυπη.
    Καλή επιτυχία στο Γιάννη μας τώρα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nice message for a bottle, Mia!
    The Scream of Munch was always disturbing to me: good version, friend.
    Hugs from Seville

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι έκπληξη, Μία! Δεν είχαμε άλλη τέτοια συμμετοχή στη σκυτάλη. 😊
    Για να δούμε τι θα εμπνευστεί ο Γιάννης...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο!! και διαφορετικό !! με την κρητική διάλεκτο . Η σειρά του Γιάννη και η φωτογραφική σκυτάλη σου είναι πολύ ενδιαφέρον . Καλή επιτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο!
    Μπράβο Μαρία μου!
    Πολύ μου άρεσε και η επιλογή της εικόνας που παραδίδεις την σκυτάλη σου!
    Τέλεια προχωράει η σκυταλοδρομία μας! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ. Αυτή η "κραυγή", σαν κραυγή ευχάριστης έκπληξης φαντάζει με τόσο "θερμά" χρώματα! :) :)

      Διαγραφή
  7. Beautiful poem anf fabulous colouring, you are multi-talented Mia!
    Chris
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Beautiful poem Mia. I just hope the man can accept the girl has left soon. Hugs-Erika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Great love poem, Mia!!! :) Beautiful colouring on Munch's draw, too!
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαιρετική η συμμετοχή σου, Μία μου και πολύ πρωτότυπη, μπράβο σου!
    Για να δούμε τι θρίλερ θα μας βγάλει τώρα και ο Γιάννης με την εικόνα που άφησες!

    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη και πρωτότυπη η συμμετοχή σου Μαρία μου.
    Γέλασα με την μετάφραση .
    Πώς να το αποδώσεις χωρίς να το αλλάξεις;
    Ωραία και η επιλογή σου για τον Γιάννη
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Lovely poem Mia and brilliant colouring on Munch's picture, Kate x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και τώρα δε μας μένει παρά το χορέψουμε ε; Φτου φτου Mia θέλει μεγάλο ταλέντο να σκαρώνεις στιχάκια. Τι ωραία συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για δες που η αγαπημένη μας φίλη η Μία, τυλίχτηκε στην Κρητική ποίηση με τόσο όμορφο τρόπο !! Μία μου, έχεις σχέση με την Κρήτη ; τρέχει στο αίμα σου αυτή η όμορφη ποιητική φλόγα που αναδύει το ποίημά σου ; αν ναι, εντάξει, έχεις μια ρίζα και μια φλόγα. Αν όχι, τότε ακόμα πιο δύσκολο το εγχείρημα.
    Εξαιρετική σου η έμπνευση καλή μου φίλη και μπράβο. Ένα ποίημα με δύσκολη διάλεκτο, αρμονικά δεμένο στους στίχους και τα νοήματά του. Με τον πόθο της αγάπης να γυρεύει λυτρωμό.
    Μπράβο !

    Όσον αφορά τη δική μου ...κληρονομιά που μου έδωσες, νιώθω ένα δέος υπό το βάρος, την ιστορία και την επιρροή της "Κραυγής". Τυλιγμένη και στα δικά σου χρώματα.
    Ελπίζω να ανταποκριθώ στην πανέμορφη σκυτάλη μας.

    Τα φιλιά μου Μία μου και σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, έχω ρίζες από την Κρήτη, από την πλευρά της μάνας μου.
      Όσο για την "Κραυγή", είμαι βέβαιη ότι θα μας χαρίσεις μια υπέροχη συμμετοχή, ταλαντούχε φίλε μου.

      Διαγραφή
  15. Πολύ ευχάριστη έκπληξη το ποίημά σου Mia μου. Και η Κρητική διάλεκτος και το περιέχομενό του μου άφησαν μια γλυκιά αίσθηση.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, Μία μου. Και μένα μου άρεσε πολύ το στοιχείο τής ντοπιολαλιάς, και μ' έκανε να χαμογελάσω. Ευχάριστο, σαν αεράκι. Μπράβο σου!

    Η κραυγή είναι απ' τους αγαπημένους μου. Κι αν κρίνω απ' τα χρώματα, θα πρέπει να 'ναι κραυγή χαράς, που γίνεται σκυτάλη-κρίκος για να συνεχιστεί το όμορφο παιχνίδι μας. Ανυπομονώ να δω τι θα γράψει ο Γιάννης. χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολυ όμορφη και πρωτότυπη η συμμετοχή σου Μια μου!
    Υπεροχο το ποίημα σου με την Κρητική διάλεκτο!
    Με εντυπωσίασε η σελίδα σου με τα υπέροχα χρώματα !
    Μπραβο σου φίλη μου!Καλη συνέχεια!Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. It is a wonderful poem, it comes from the heart.
    I really liked reading it.
    Your painting and colouring look fantastic.
    Thank you also for adding this page t Art Journal Journey.
    Yvonne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Very pretty and vibrant. Thank you or sharing with us at The PIP Challenge

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραίο ποίημα Μία μου! Και αν ποτέ έρθεις στο Όσλο θα επισκεφθούμε το Munch Μουσείο 😉😉 φιλιά Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Fabulous poem and coloring Mia! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
    ~ DT Sherry x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Beautiful poem, Mia and your colouring is really lovely. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μία μου συγχαρητήρια για την τόσο κεφάτη ''ρίμα'' σου που πραγματικά είναι απολαυστική! Με την Κρητική διάλεκτο του έδωσες έναν υπέροχο χαρακτήρα και πολύ πρωτότυπο! Όσο για τον πίνακα που διάλεξες για τον Γιάννη, έχει πολύ ενδιαφέρον. Από την μία είναι η έκφραση και έμπνευση του ζωγράφου, και από την άλλη η έμπνευση κάποιου που το βλέπει με τα δικά του μάτια. Πραγματικά ενδιαφέρον! Φιλιά κορίτσι μου!Καλή επιτυχία στον Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Really lovely painting Mia !! Love these colours. Interesting poem, thank you very much for sharing with us.
    Have a nice evening, big hugs, Caty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Α, τί όμορφο ποίημα! Υπέροχες ρίμες και διαβάζεται σαν νεράκι!!
    Μπράβο σου, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. A simply beautiful poem dear Mia and a wonderful page - Great colours for the Edvard Munch painting! AMAZING! Thank you for joining us atArt Journal Journey with it!Much appreciated !♥♥♥♥
    Happy rest of the week!
    oxo Susi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I have always loved The Scream. You did a fabulous job with your alcohol markers. You colored and presented it PERFECTLY.

    That was a lovely poem, too. Thanks for sharing this wonderful journal page with us at Art Journal Journey. I love it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. OH! how heartbreaking, but such beautiful words Mia. Love the image of the bottle.
    Faith
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πάρα πολύ όμορφο το ποίημα Μία μου!
    Η φωτοσυγγραφική σκυτάλη προχωράει με τον καλύτερο τρόπο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Muy lindo poema que complementa perfecto a la foto... El cuadro de Munch siempre me desespera un poco, jeje!
    Bs Mia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kαλό φθινόπωρο Μία μου !! Μου λείψατε και έχω χάσει πολλά αλλά πάλι εδώ !!
    Τώρα την Κρητική διάλεκτο που την έμαθες δεν ξέρω !!! Ομως το ποίημα σου λυρικό και με συναίσθημα μου αρέσει !!! Παραδίδεις τη σκυτάλη στο Γιάννη με σκίτσο από την ΄΄κραυγή΄΄ θα το απογειώσει !!! Υπέροχη ιδέα !!! Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, καλώς επέστρεψες στη μπλογκογειτονιά. Όπως έγραψα και στο σχόλιο του Γιάννη μας, έχω ρίζες από την Κρήτη, από την πλευρά της μάνας μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

      Διαγραφή
  32. What a evocative poem Mia - you can hear the heartbreak in it. Love your illustration of it too. Your colouring of the painting is very striking.
    Blessings
    Maxine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πότε μου δεν κατάλαβα πως η Κρητική διάλεκτος κατορθώνει να βγάζει ένα χαμόγελο εσωτερικής αισιοδοξίας στη περιγραφή κάθε πόνου. Μπορεί να είναι και η λίρα που έχουν μέσα τους όλοι οι κρητικοί!!
    Αυτό κατάφερες και εσύ, δεν είναι που κατάλαβα όλες τις λέξεις, είναι που η μουσικότητα τους με γέμισε αισιοδοξία όπως και αυτή η φωτογραφία με το μνμ στο μπουκάλι
    Πολύ πετυχημένο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Can't imagine doing that coloring & what a beautiful poem, Mia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μία μου κέντησες με τις ωραίες επιτυχημένες ρίμες σου!
    Καλό φθινόπωρο, δημιουργικό κι αισιόδοξο!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz, good luck!!! Amy DT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έλα ρε συντεκνάκι... έγραψες τον δικό σου Ερωτόκριτο και ξετρελλάθηκα και με τη μετάφραση! Μία μου συγχαρητήρια πολλά για την πολύ ξεχωριστή συμμετοχή σου, που νομίζω ότι είναι και η πρώτη με τέτοιο στίχο και ντοπιολαλιά.
    Κουζουλό μου εσύ:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καταρχήν μου άρεσε πολλά η ιδέα σου να γράψεις στη διάλεκτο σου
    Να τιμήσεις το τόπο σου
    Το ποίημα μου άρεσε πολλά
    Κάποιες λέξεις δε τις κατάλαβα αλλά διάβαζα δίπλα το αγγλικό κι έτσι μια χαρά
    Καλή επιτυχία στο Γιάννη, το μοναδικό αντρα :)
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. A beautiful poem and fab colouring of this modern master piece.
    Thanks for sharing at Cardz4Guyz. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κανονικα θα επρεπε να ερθω πρωτη πρωτη να σχολιασω εδω ..λογο του κρητικου περιεχομενου της συμμετοχης σου Μια μου.. οχι μονο την καταλαβα αλλα με γεμισε χαμογελα γιατί μου θυμησε κατι απο Ερωτοκριτο και την κουζουλαδα των κρητικων που την ζω εδώ και παααααρα πολλα χρονια .. τα συγχαρητήρια μου ..για την εμπνευση σου και για την εικονα που διαλεξες για τον φιλο μας τον Γιαννη .. σιγουρα θα εχουμε αγωνια τι θα γραψει!!! καλη εβδομαδα να εχεις.. και να περνας ομορφα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. A very striking and vibrant design.

    Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

    Helen x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γοητευμένη!
    Μία μου, εξαιρετική η συμμετοχή σου, καθώς και η επιλογή σου να γράψεις στην κρητική διάλεκτο, που κι εγώ όπως πολλοί άλλοι, λατρεύω!
    Φιλάκια πολλά!

    υγ: Εξαιρετικό και το πάσο στον Γιάννη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι ωραία έκπληξη !!! Εξαιρετικό το ποίημα σου στην τόσο χαρακτηριστική κρητική ντοπιολαλιά Μία μου, με ενθουσίασε !!! Η φωτό που επέλεξες γιά τον Γιάννη, προμηνύει ένα ακόμη αριστούργημα που θα έχουμε την χαρά να απολαύσουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ήντα του έκανε η λυγερή του καψερού...
    Μία μου άρεσε πολύ η συμμετοχή σου που ήταν στην κρητική διάλεκτο. Μπράβο για τον ποιητικό σου οίστρο.
    Εξαιρετική και η επιλογή της φωτογραφίας για τον Γιάννη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μα, πόσο όμορφο το ποίημά σου!! Και πόσο ξεχωριστή συμμετοχή! Το αγάπησα πολύ!!! Συγχαρητήρια, Mia μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.