Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

To my love

Για την αγάπη μου

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω ένα ποίημά μου, γραμμένο ειδικά για το 20ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Αριστέα. Πώς σας φαίνεται;

Dear friends, I present you my poem, written especially for the 20th Poetry Symposium that Aristea organised with great success. What do you think?





Σ’ αγαπώ

Ψυχή μου
δε βαστώ μακριά σου,
ψυχή μου
όχι χωρίς τα φιλιά σου.

Ψυχή μου
έλα μια νύχτα ξανά,
ψυχή μου
να ανεβούμε ψηλά.

Χαρά μου
μες του μυαλού την ηχώ,
χαρά μου
δεν έπαψα ποτέ να σ' αγαπώ.


I love you

My soul
I cannot live without you,
my soul
not without your kisses.

My soul
come again one night,
my soul
we can fly.

My joy
into my mind’s echo,
my joy
I never stopped loving you.


Συγχαρητήρια στην Mary Pertax για την πρωτιά της στο Συμπόσιο.


I am linking my poem up to



I am also linking up to:


Δείτε εδώ το περιεχόμενο του πακέτου του νικητή για τα 1α Γενέθλια του blog μου, Γιάννη.

See here the package content of the winner of my 1st Blogaversary candy, Giannis.


Δείτε εδώ το δώρο μου στη Μαρία Πλατάκη.

See here my gift to Maria Plataki.


32 σχόλια:

  1. Μπράβο για τη συμμετοχή σου, Μία μου! Εύχομαι καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά μου
    μες του μυαλού την ηχώ,
    χαρά μου
    δεν έπαψα ποτέ να σ' αγαπώ.

    Ένας όμορφος και γήινος ύμνος στην Αγάπη Μία μου.....!
    με απλότητα, αλήθεια, αισθήματα.
    Καλό μήνα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχη η συμμετοχή σου Μια μου!
    Καλο μηνα και Καλο Καοκαιρι!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Lovely poem Mia! It seems a song to me, it would be used with some music :)
    Baci!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Μία μου για τη συμμετοχή σου. Γεμάτη αγάπη και τρυφερότητα.
    Να σαι καλά και για τα δώρα που προσφέρεις
    Πάντα δημιουργική
    Καλό γλυκό σου μήνα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρυφερό, όμορφο σαν εφηβικός έρωτας!
    Μπράβο Mia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Wow, Mia, it's so beautiful!! You are so talented!! Love it!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hello Mia! What a beautiful poem, thank you very much for sharing it. I hope you have a lovely week!! Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί γλυκό Μαρία μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά και στον Δημήτρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί εκτός από χειροποίητα αριστουργήματα, κατασκευάζουμε και "αγάπη". Το ένα συμβαδίζει με το άλλο βέβαια. Είσαι μεγάλη αισθηματίας ρε Μία. Τυχερός ο αποδέκτης του ποιήματος. Φιλιά πολλά και καλό σου μήνα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με τρυφερότητα κι απλότητα δείχνεις την αγάπη μου έχεις στη ψυχή σου Μία μου!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που έγινες κομμάτι κι εσύ του Συμποσίου!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μία μου συγχαρητήρια για το υπέροχο, τόσο τρυφερό σου ποίημα!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μέχρι τώρα θαύμαζα τις όμορφες κάρτες σου και όλα τα υπόλοιπα δημιουργήματα σου. Τώρα σου λέω συγχαρητήρια για άλλη μια φορά για την τόσο ζεστή και όμορφη συμμετοχή σου στο Συμπόσιο! Μπράβο Μία μου σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hi Mia your poem is beautiful,well done my friend xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ερωτικότατη και πολύ τρυφερή η συμμετοχή σου, Μία μου.
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όσο και να τρέχω δεν θα προλαβεινω τις αναρτησεις σου Μία μου.. εφτασα μεχρι εδώ τ΄σο πισω .. για να βρω την συμμετοχή σου στο συμπόσιο που ηταν πολύ ομορφη και τρυφερή.. και τι αλλο θα ήταν αφου μιλουσε για την αγαπη!! μπραβο σου..να κανεις παντα οτι αγαπας...καλη συνεχεια.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.