Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

Name day candy

Δώρο έκπληξη για τη γιορτή μου

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, Για να γιορτάσω την ονομαστική μου εορτή (15 Αυγούστου) σας δίνω ως δώρο ένα πακέτο έκπληξη. Αν ακολουθείτε το blog μου, αφήστε σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση. Την Κυριακή 20 Αυγούστου θα ανακοινώσω το/τη νικητή/νικήτρια που θα επιλεγεί τυχαία, μέσω κλήρωσης. Καλή τύχη.

Dear friends, To celebrate my name day (August 15th) I give you as present a surprise package. If you are a follower, leave a comment under this blog post. On Sunday, August 20th, I will anounce the winner who will be drawn randomly. International visitors are welcome. Good luck.



138 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Thank you, Mar. Welcome to my new blog. We will change visits for creative ideas. Hugs, my friend.

      Διαγραφή
  2. Feliz día de tu santo!! Me alegra participar en tu celebración. Abrazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. What a beautiful way to phrase your special day.. *Happy Name Day Mia* Have fun and enjoy. Best Wishes Tracey xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Happy Name Day, Mia!! I hope you have a fabulous one!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά και καλά!!! Πάντα με υγεία και με όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Happy name day Mia,its my SIL's birthday as well,hope your day is a good one my friend xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Happy name day, dear Mia! I hope you had a wonderful day.
    Have a delightful week! Big hugs! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. have a very happy birthday well it was yesterday but hope you enjoyed it

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρονια πολλα με υγεια!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Wszystkiego najlepszego Mia!!! Mam nadzieję, że miałaś wspaniałe urodziny.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Happy name day Mia, I wish you all the best and happiness in the world...x
    [aNNie]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Happy Name Day, Mia! I hope you have a special blessed day x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα γεμάτα υγεία, έμπνευση και δημιουργία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύχρονη κορίτσι μου, ότι επιθυμείς^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Happy Name Day Mia. Sending all my best wishes and I hope you have a wonderful day xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Happy Name day to you as well. Maybe I will be lucky as it is my birthday on Saturday :-))) Take care and enjoy the day Diane

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Congratulations Mia have a great day........
    and what fun and a surprise to celebrate this way.
    Gr Karin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Happy name day Mia! Best wishes on this special day. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Belated name day wishes to you. Thank you for a chance of the candy.. Hugs Mrs A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς για σένα και τους δικούς σου ανθρώπους. Φιλιά!!!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mαράκι μου ανάμεσα στις διεθνείς φιλίες σου και τις ευχές που πήρες, προσθέτω και τη δική μου ευχή να έχεις χρόνια καλά, με υγεία και πολλές-πολλές χαρούμενες στιγμές στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Wishing you a very Happy Name Day Mia. I hope it's a wonderful day, Kate x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Hi Mia,
    I do hope you have had a wonderful name day, and really enjoyed your day.
    Lots of crafty love. Jenny L.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και όλα τα καλά του Θεού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. I had to look up what a name day is as I've never heard that term before. :) Very interesting!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Um bom dia do nome com votos de felicidade eterna.
    beijinhos, Léah

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Happy Name Day, Mia!
    Thanks for the chance to win.
    Hugs, Valerija xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mia μου, χρόνια σου πολλά! Τις θρμότερες ευχές μου!
    Σ' ευχαριστούμε για το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά με υγεία και τύχη!!

    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Mia μου, χρόνια πολλά, καλά, δημιουργικά, oνειρεμένα! Να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όλοι όσοι αγαπάς και σ΄αγαπούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Happy name day, Dear Mia. 15th August is the Feast of the Assumption of the Virgin over here in sunny Spain. Everything closes down, and those of us who do not live here all the time and forget about it can't figure out what's going on. xox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Απαντήσεις
    1. Thank you, Wendy. Welcome to my blog. We will change visits for creative ideas. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  34. Χρόνια πολλά,και χαρούμενα Φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλώς σε βρήκα, κοπελιά μου! Χρόνια πολλά και ό,τι επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ειρήνη μου. Καλώς όρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου. Θα είμαστε σε επαφή. Καλή εβδομάδα, φίλη μου.

      Διαγραφή
  36. Buon onomastico cara Mia. Il 15 agosto è un giorno importante e anche il mio paese è in festa l' Assunta è la sua Patrona. Auguri!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Happy Name Day Mia, you are so kind offering a surprise package to one lucky person - have a wonderful day.
    Have a lovely weekend.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά! Ευχαριστώ για την φτλία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Niatta. Καλώς όρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου. Θα ανταλλάζουμε επισκέψεις για δημιουργικές ιδέες. Καλή εβδομάδα, φίλη μου.

      Διαγραφή
  39. Happy belated name day Mia! I am sure you had a fantastic time with your loved ones!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. !!! Χρόνια Πολλά, Mia μου! Δεν μου πέρασε από το μυαλό το όνομά σου!
    Να 'σαι γερή και ευτυχισμένη!
    Φιλάκια πολλά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύχρονη, γερή, δημιουργική κι ευτυχισμένη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Dziękuje za odwiedziny mojego bloga. A z okazji minionych imienin składam najlepsze życzenia: zdrówka, radości i wielu pomysłów rękodzielniczych. Pozdrawiam serdecznie:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Λόγω πυρκαγιών και προσωπικής εμπλοκής δεν κατάφερα να έρθω και να σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά και ακόμα καλύτερα!
    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Στεφανία μου. Αρκεί που πέρασες από το μπλογκοσπιτάκι μου.

      Διαγραφή
  44. I hope you had a happy name day! Hugs from Birthe in Norway. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, Birthe. Welcome to my new blog. We will change visits for creative ideas. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  45. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Κατερίνα μου. Κρίμα που για μία ημέρα έχασες την κλήρωση. Θα χαρώ να συμμετέχεις στο επόμενο δεματάκι-έκπληξη που θα ακολουθήσει σύντομα. Καλή εβδομάδα, φίλη μου.

      Διαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.