Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Summer and Lemon blossom

Καλοκαίρι και Λεμονανθός

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παραθέτω δύο ποιήματά μου, γραμμένα ειδικά για το (άτυπο) 17ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Αριστέα. Ελπίζω να σας αρέσουν.

Dear friends, I present you my two poems, written especially for the (informal) 17th Poetry Symposium that Aristea organised with great success. Hope you like them.


  

Καλοκαίρι

Σ' αναζητούσα στο διάβα των δρόμων
Σ' έψαχνα στα μονοπάτια της σκέψης μου
Σ' ονειρευόμουν στη μοναξιά μου.

Έψαχνα για έναν δικό μου φίλο
Μα παντού αντάμωνα παγωνιά.
Έλεγα δε μπορεί, υπάρχεις.

Ήρθες και απάλειψες το δάκρυ
Δρόσισες το καμένο μου κορμί
Άγγιξες το φθινοπωρινή ψυχή μου.

Το πρόσωπό μου άνθισε ξανά.
Το μπλε μου έγινε κόκκινο.
Καλοκαίρι.


Λεμονανθός

Χανόμουν στο κύμα των ματιών σου
Κούρνιαζα στην τρυφερή σου αγκάλη
Τρυγούσα το μπρούσκο των χειλιών σου.

Ήμουν λεμονανθός στο δάσος σου
Μια στάλα απ' τη βροχή σου
Ένα βότσαλο στ' ακρογιάλι σου.

Ήσουν ο φίλος μου ο ένας
Το χρώμα στο δικό μου γκρίζο 
Ολάκερος ο μαγικός μου κόσμος.

Τώρα είναι φθινόπωρο η ζωή μου
Η κάμαρά μας αδειανή
Μαράθηκα.



Summer

I was looking for you on the road passage
I was looking for you at the paths of my thought
I was dreaming of you in my loneliness.

I was looking for a friend of mine
But everywhere there was a frost.
I was saying it can’t be, you exist.

You came and removed the tear
You drowned my burnt body
You touched my autumn soul.

My face flourished again.
My blue became red.
Summer.


Lemon blossom

I was losing in the wave of your eyes
I was croaking into your tender hug
I was harvesting the wine of your lips.

I was a lemon blossom in your forest
A drop of your rain
A pebble in your beach.

You were my friend one
The color in my gray
All my magic world.

Now my life is autumn
Our room is empty
I withered.

Ευχαριστώ όσους ψήφισαν τις συμμετοχές μου και ειδικά την Κική Κωνσταντίνου από το blog ΕΚΦΡΑΣΟΥ που έδωσε 3 βαθμούς στο Καλοκαίρι μου.

Συγχαρητήρια στη νικήτρια Μαρία Κανελλάκη από το blog Απάγκιο για την πρωτιά της στο Συμπόσιο.


112 σχόλια:

  1. Τι όμορφα ποιήματα! Ειδικά ο Λεμονανθός είναι πολύ ρομαντικό και συγκινητικό! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. did you write these they are so moving and transulate into English so very well

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Bonitos poemas,nos ha gustado verano.
    Feliz día,
    Besos de las dos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Beautiful poems Mia ♥♥♥ It feels so Summer in this post indeed ♥♥


    Big Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Que bonita faceta tuya, que desconocía Gosia!!! Muy bonitos. Besitos desde Canarias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. que linda postagem !!
    o poema maravilhoso, fotos lindas.
    grande abraço e feliz quarta-feira !!
    :o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful, Mia. The summer one really touched me. Thanks for sharing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα και τα δύο ποιήματα. Μπράβο σου....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Γιάννη μου. Καλώς όρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου. Θα είμαστε σε επαφή. Καλή εβδομάδα, φίλε μου.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Μαρία μου.
    Δεν ήξερα ότι γράφεις και ποιήματα!
    Δεν μπόρεσα να διαβάσω το συμπόσιο της Αριστέας κα να βάλω βαθμούς.
    Καλή συνέχεια.
    😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ρένα μου. Ελπίζω του χρόνου να συμμετέχεις ενεργά. Το Συμπόσιο έχει γίνει πλέον θεσμός! Καλή εβδομάδα, φίλη μου.

      Διαγραφή
  10. Μία μου άρεσε που τα έβαλες παρέα.
    Είναι λες και το ένα συνέχεια του άλλου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμμετοχές σου κι εύχομαι να σε έχουμε κοντά μας σε όλα τα επόμενα Συμπόσια!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε όλοι/όλες οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες, Αριστέα μου, για την άψογη διοργάνωση του Συμποσίου και τη διαφανή διαδικασία κρίσης των ποιημάτων. Να είσαι βέβαιη, φίλη μου, ότι να είμαστε καλά και θα συμμετέχω εσαεί στο θεσμό που δημιούργησες. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα και τα δύο! Ο "λεμονανθός" με κέρδισε πιο πολύ και του χάρισα βαθμό.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ελένη μου, για τη στήριξη. Χαίρομαι που άρεσε. Είναι ένα ποίημα με βαθύ συναίσθημα. Καλή εβδομάδα, φίλη μου.

      Διαγραφή
  12. Such beautiful words with great feeling Mia, I Love them. You are wonderful with words and well as being very creative.
    Hugs
    Faith
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Wow, these are both so beautiful!! You are so talented and creative!! I love them both!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφα ποιήματα και τα δύο. Δυστυχώς δεν συμμετείχα στη ψηφοφορία. Συγχαρητήρια στη νικήτρια φυσικά. Τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Λίλια μου. Ελπίζω να συμμετέχεις του χρόνου. Το Συμπόσιο της Αριστέας έχει γίνει πλέον θεσμός. Καλή εβδομάδα, φίλη μου.

      Διαγραφή
  15. How wonderful o be able to write poems, you are so talented, they are beautiful, Kate x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Piękne wiersze Mia, masz ogromny talent!
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Beautiful poems Mia! Beautifully composed. With the Lemon poem one can even feel the texture of sadness.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Hello, they are lovely poems. You have a way with words. Thanks for sharing. Happy Thursday, enjoy your day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hello Mia, so beautiful poems...
    Your lovely creations are really inspiering.
    Have nice summerdays,
    Ida

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εξαιρετική η ποιητική κατάθεση.
    Με συναίσθημα, χρώμα, ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ευρυτάνα μου. Καλώς όρισες στο νέο μπλογκοσπιτάκι μου. Θα είμαστε σε επαφή. Καλή εβδομάδα, φίλε μου.

      Διαγραφή
  22. Beautiful, Mia! I wish I could read the original, but the English is so awesome. Seasons, love and poetry go together.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for your kind words, Michelle. Welcome to my new blog. We will change visits for creative ideas. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  23. Hello mia, your poems are gorgeous! Although I read them translated they touch the strings of loneliness also in my heart. I wish I did not know Greek to know it in the original. I did not expect that besides beautiful cards and paintings, I would find wonderful poetry.
    Hugs,
    BożenA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for your sweet words, Bozena. Welcome to my new blog. We will change visits for creative ideas. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  24. Forgive me Mia that in your previous comment your name appeared in lowercase. My translator spits me sometimes such tricks. Forgive me.
    Hugs, BożenA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν παρακολούθησα το Συμπόσιο της Αριστέας μας αλλά μου άρεσαν τα ποιήματά σου που διάβασα εδώ! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου, Μία μου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Marie-Anne μου. Ελπίζω να συμμετέχεις του χρόνου. Φιλάκια, φίλη μου.

      Διαγραφή
  26. Beautiful poems, Mia! ♥ Have a lovely day and a great weekend! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Lovely poems, Mia. I hope you had a great time at the poetry symposium. It sounds like an amazing event. Bonny xox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχα και τα δύο κορίτσι μου! Δείχνουν έναν πολύ ευαίσθητο άνθρωπο... συγχαρητήρια!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dear Mia, I am very interested in your poetic work. It is wonderful. You have written beautiful poems. So tallented , Mia!!! I am proud, that you are my friend! Sweet kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Thoughtful poems,Mia!I really love them...Thanks for sharing,sweet friend!Maristella.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Such beautiful thoughtful poems -and they lost nothing in the translation
    Carol x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συγχαρητήρια γλυκούλα μου!
    Μου άρεσαν πάρα πολύ και το έδειξα!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Κική μου. Οι 3 βαθμοί σου στο Καλοκαίρι μου σημαίνουν πολλά για μένα. Να είσαι καλά, φίλη μου.

      Διαγραφή
  33. Πολύ τρυφερή και γεμάτη αγάπη η διπλή συμμετοχή σου για την φιλία Μία μου!! Ξεχώρισα λίγο περισσότερο τον λεμονανθό σου!! Δώσατε όλοι που συμμετείχατε τον καλύτερο εαυτό σας κι απόλαυσαμε ακόμα μια φορά ένα άρτιο και συναισθηματικό συμπόσιο!!
    Με το καλό και στα επόμενα σου εύχομαι!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. que arte tienes para todo, y que fotos mas bonitas las de los barquitos de papel

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.