Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018

Love Feast of Antonopouleion Institution

Γιορτή Αγάπης του Αντωνοπούλειου Ιδρύματος

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, η Γιορτή Αγάπης του Αντωνοπούλειου Ιδρύματος ήταν υπέροχη. Ήταν καλή ευκαιρία να δω ξανά φίλες bloggers, να γνωρίσω καινούριες φίλες και να πιω μαζί τους έναν καφέ. Σας παρουσιάζω τα όμορφα δώρα που μου έκαναν οι αγαπημένες μου φίλες Κλαύδια, Νικόλ και Κατερίνα. Πώς σας φαίνονται;

Dear friends, the Love Feast of Antonopouleion Institution of Patsas was marvellous. It was a great chance to see again friends from the blogland, to meet new friends and drink with them a cup of coffee. I present you the beautiful gifts I received from my beloved friends ClaudiaNikol and Katerina. What do you think?


Ποδιά φτιαγμένη από τη Νικολίτσα. Δες εδώ νούμερο 69
Apron made by Nikolitsa. See here number 69


Δώρο από την Κλαύδια. Ευχαριστώ, φίλη μου.
Gift from Claudia. Thank you, my friend.


Πιάστρες κουζίνας φτιαγμένες από τη Ρούλα. Δες εδώ νούμερο 178
Kitchen hot pads made by Roula. See here number 178


Δώρο από τη Νικόλ. Ευχαριστώ, φίλη μου.
Gift from Nikol. Thank you, my friend.


Παιδική ποδιά φτιαγμένη από τη Μαίρη. Δες εδώ νούμερο 165
Childrens apron made by Mary. See here number 165


Δώρο από την Κατερίνα. Ευχαριστώ, φίλη μου.
Gift from Katerina. Thank you, my friend.


Δείτε τη δική μου συνεισφορά στη Γιορτή Αγάπης του Αντωνοπούλειου Ιδρύματος εδώ. Δείτε και εδώ (νούμερα 113 και 114).

See my contribution to the Love Feast of Antonopouleion Institution here. See also here (numbers 113 and 114).


40 σχόλια:

  1. Χα..χα.. καλέ; κατι μου θυμηζουν οι κουκουβαγιες!! πολύ χαιρομαι Μία μου που σου χαρισαν τοσο ομορφα πραγματα οι φίλες μας..ολα ξεχωριστα ειναι.. να τα χαρεις αλλα και οι δικες σου δημιουργίες πανεμορφες είναι..οι πινακες σου τελειοι!!! εχεις το χαρισμα του πινελου ..γεια στα χερια σου.. φιλη μου...
    Να περασεις ενα όμορφο τριήμερο.. καλή Σαρακοστή ..φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα να τα χαρείς Μία μου. Όμορφα όλα
    Καλή Καθαρή Δευτέρα να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα. Να τα χαρείς
    Καλή Κυριακή και καλή Καθαρή Δευτέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα περάσαμε στη γιορτή Μία μου ,χάρηκα που σε είδα. Να είμαστε καλά να ξανα ανταμώσουμε 😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. So glad you enjoyed your time Mia, beautiful gifts exchanged and happy times spent with good friends. Warmest of wishes Tracey xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. What beautiful gifts you've received, Mia!! I'm glad you had a wonderful time!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hi Mia you received beautiful gifts my friend,enjoy xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Μια μου!!
    Πολυ όμορφα τα δωράκια σου!!Να τα χαρείς!!
    Καλη Καθαρά Δευτερα και καλα Κούλουμα!
    Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Your gifts are really beautiful. I adore those owls! Glad you had such a great time. Hugs, Valerie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Spotkanie z przyjaciółmi zawsze jest miłe . Piękne prezenty dostałaś . Pozdrawiam =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. The first apron is such beautiful. All the items are very cute
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dear friend
    A nice opportunity of friendship!
    Congratulations on all the gifts...
    Maris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. What a nice outing with everyone. Your gifts are so nice. I love those owl hot pads!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη εκδήλωση και υπέροχα τα δώρα σου, Μία μου!
    Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να παραβρεθώ!

    Πολλά πολλά τρυφερά ΑΦιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο στις δημιουργίες σας παιδιά....! να τα χαρείς Μία μου. Καλές Απόκριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο χάρηκα που σε είδα!! Αντε θα έρθω και για καφέ τα πούμε!!
    Να τα χαρείς όλα!!!!! Φιλιά πολλά!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. são lindos os presentes , que lindos trabalhos !!
    parabéns pelo maravilhoso blog!! lindo !!
    grande abraço.
    :o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου, Μία μου! Συγχαρητήρια και για τους ωραίους πίνακες που δώρισες κι εσύ στο μπαζάρ!
    Φιλάκια και καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. SO many lovely gifts...and I adore the aprons. I have a little obsession with aprons!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Sounds like a fun event & what lovely presents from your friends!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. It sounds like so much fun Mia. I wish sometimes there was a travel machine that we could quickly go from one country to another to get together with all the amazing blogging people we meet online. That would be so awesome

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα χαρείς τα δώρα σου Μία μου, φτιαγμένα με αγάπη από ανθρώπους που μπορούν και θέλουν να προσφέρουν με αγάπη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.